usuaris a un metacurs

usuaris a un metacurs

per Josep Gómez -
Nombre de respostes: 5
Hola,
quan vull incorporar membres a un curs em surt aquest missatge d'error:

No es pot assignar aquest rol a l'usuari "XXXXXX" perquè es necessita la capacitat de gestió de metacurs.

Com li he d'activar aquesta capacitat?
Gràcies
En resposta a Josep Gómez

Re: usuaris a un metacurs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
ens podries indicar quin és el Moodle on intentes fer aquest procés i a quin curs?

M'aniria bé que m'expliquessis pas a pas què és el que fas per poder reproduir l'error i si has tocat algun tema de permisos de l'administrador.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: usuaris a un metacurs

per Josep Gómez -
Hola
agora.xtec.cat/ceippere4t/moodle
No m'ho deixa fer en el curs Coordinació Equip Docent, que està definit com a metacurs.
Suposo que he de fer les inscripcions dels alumnes/profes en els altres cursos que apunten al metacurs. És així?
Gràcies
En resposta a Josep Gómez

Re: usuaris a un metacurs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
pel que hem estat mirant i investigant el procediment a seguir seria aquest que comentes, donar d'alta als alumnes als cursos fills i automàticament apareixerien al metacurs.

Pots trobar informació sobre aquest tema al curs de Gestió i administració d'un Moodle de centre, concretament a la pràctica 4 del mòdul 3.

A veure si hi ha algun altre administrador de cursos que hagi fet servir aquesta opció i ens pot dir alguna cosa més.

Fins ara,
Mònica
En resposta a Josep Gómez

Re: usuaris a un metacurs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola de nou Josep,
em podries dir un usuari dels que vols donar d'alta per provar-ho?
Com pots veure en aquest fil, la Mercè Juan també està donant-li voltes a aquest tema així que seguim fent proves però no hem aconseguit que ens surti el mateix error que a vosaltres.

Fins ara,
Mònica