Donar d'alta_metacurs

Donar d'alta_metacurs

per mercè juan millera -
Nombre de respostes: 7
He obert un curs que vull donar d'alta als mestres com havia fet altres vegades i em diu el següent:
"No es pot assignar quest rol a l'usuari... perque es necessita la capacitat de gestió de metacurs. "
Com ho puc fer per solucionar-ho? Gràcies
En resposta a mercè juan millera

Re: Donar d'alta_metacurs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mercè,
en primer lloc, em podries indicar quin és el Moodle on intentes fer aquest procés?

M'aniria bé que m'expliquessis pas a pas què és el que fas per poder reproduir l'error i si has tocat algun tema de permisos de l'administrador.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Donar d'alta_metacurs

per mercè juan millera -
Hola Mònica, el Moodle és el de l'escola Camí del Mig de Mataró que jo sóc l'Administradora (i com pots veure no domino gaire). Aquest octubre vaig obrir varios cursos nous. Un d'ells era el de Claustres per penjar totes les actes i convocatòries. Des d'aleshores hi ha varies persones del Claustre que em diuen que només poden entrar al Moodle com a visitants. Jo he repassat els rols i quan els vull passar per donar d'alta en el curs és quan em surt a baix de tot amb lletres vermelles la frase que t'escrivia l'altre dia.
Moltes gràcies.
En resposta a mercè juan millera

Re: Donar d'alta_metacurs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mercè,
pel que he pogut veure, al curs de Claustre que fas referència tens donats d'alta als professors com estudiants, suposo que per això els sembla que entren com a visitants, perquè no deuen poder fer res. Si entres al curs de Claustres, al bloc d'Administració a l'apartat d'Assignació de rols veuràs que 21 tenen rol d'estudiant, 2 de professor editor i un d'administrador.

Per poder reproduir l'error que et dóna a l'altre curs que em comentes m'hauries de dir quin curs és, aleshores provaré a donar d'alta algun professor i mirar què està passant. Si em passes l'enllaç directe al curs millor que millor.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Donar d'alta_metacurs

per mercè juan millera -
Hola Mònica, el curs on tinc el problema és en el Claustres. Jo jja havia vist que els tenia com estudiants però aleshores quan els he volugt canviar el rol a "professor" em torna a dir el mateix
No es pot assignar aquest rol a l'usuari "Escola Camí Del Mig" perquè es necessita la capacitat de gestió de metacurs.
M'ho diu amb aquest usuari i la resta del Claustre. Avui he intentat solucionar-ho i he anat a la pàgina principal, Administrador, Cursos, Paràmetres per defecte del curs. He vist que on posa Metacurs estava marcat SI. Ho he canviat i he tornat a posar NO. He tancat, he tornat a obrir i continuo tenint el mateix problema
Moltes gràcies pel teu suport





En resposta a mercè juan millera

Re: Donar d'alta_metacurs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mercè,
amb quin usuari intentes fer aquest procés? he pogut entrar al curs i he afegit l'usuari Escola Camí del Mig com a Professor editor sense cap problema. Pots mirar-ho a veure si és el que voleu?

Per fer això he anat al curs Claustres, i dins el bloc d'Administració he anat Assignació de Rols, dins de Professor/a editor/a he afegit aquest usuari/ària.

Ja em diràs si era això el que volies.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Donar d'alta_metacurs

per mercè juan millera -
Hola Mònica, el professor Cristian Almazor el tenia com a professor editor en tots els cursos perquè és el cap d'estudis i ara em diu que no pot entrar perquè sembla que li digui que té el rol de convidat. I jo dirira que també és el problema que tenen altres professors del Claustre. No sé si he tocat tantes vegades l'apartat de Rols que ja he fet un bucle i no m'en surto. També penso que no tingui ben definit el tema del metacursi la seva relació amb els cursos fills, però ho he mirat i em sembla que ho tinc bé, tot i que és un tema que no acabo d'entendre. Si li vols donar una ullada.
Moltes gràcies.