Bon dia
He detectat que el nostre moodle no envia el mail de confirmació a moltes adreces hotmail, de forma que, de quan en quan, he de realitzar jo un filtrat d'usuaris i realitzar la confirmació de forma manual.
Es pot arreglar d'alguna forma?
http://agora.xtec.cat/ies-cal-lipolis/moodle/
Alex
Gràcies
En resposta a Alejandro Hernández
Re: Confirmació de noves altes d'usuari
Em sembla que hotmail classifica els correus d'agora com a correu brossa. Quan he tingut el problema que expliques els he dit que entrin a la safata del correu brossa i allà l'han trobat.
En resposta a FRANCISCO J. SANCHEZ CARAZO
Re: Confirmació de noves altes d'usuari
per Alejandro Hernández -
F.Javier
No em refereixo a això.
Moodle no arriba a enviar el mail de confirmació i queden enmagatzemats dins del llistat d'usuaris "sense confirmar".
El nostre Moodle és: http://agora.xtec.cat/ies-cal-lipolis/moodle/
Fins ara
No em refereixo a això.
Moodle no arriba a enviar el mail de confirmació i queden enmagatzemats dins del llistat d'usuaris "sense confirmar".
El nostre Moodle és: http://agora.xtec.cat/ies-cal-lipolis/moodle/
Fins ara
En resposta a Alejandro Hernández
Re: Confirmació de noves altes d'usuari
Hola Alejandro!
Segurament el problema que comentes és degut a que, de tant en tant, els servidors de hotmail bloquegen els correus que s'envien des dels servidors de correu de la XTEC perquè "pensen" que són atacs. Per evitar-ho seria recomanable revisar els perfils de tots els usuaris per garantir que a l'apartat "Tipus de resum de correu" tenen seleccionada alguna de les opcions de resum (nosaltres recomanem la dels Assumptes). D'aquesta forma, cada usuari/ària rebrà un únic missatge resum al dia (enlloc de rebre un missatge individual per cada intervenció que es faci als fòrums que estigui subscrit).
Una abraçada i fins ara!
Sara
Equip tècnic Àgora