Activitat en línia

Activitat en línia

per JORGE JOAQUIN SANCHEZ PEDRAZA -
Nombre de respostes: 5
Hola!

Els meus alumnes em diuen que no veuen les retroaccions que els faig a través d'una activitat en línia. Ho he comprovat fent servir un alumne fictici i és cert, el que rep l'alumne un cop enviada la retroacció del professor és el mateix que havia escrit l'alumne però no es veu el text escrit pel professor. A més, la retroacció no s'envia per correu (encara que s'hagi marcat l'opció corresponent) i no veig que quedi enregistrada enlloc del curs.

Es pot solucionar d'alguna manera?

Gràcies,
salutacions,
jorge
En resposta a JORGE JOAQUIN SANCHEZ PEDRAZA

Re: Activitat en línia

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Jorge,

ens hauries d'indicar l'adreça del teu Moodle i en quina activitat s'està produint aquest problema.

Moltes gràcies!

Fèlix
En resposta a Fèlix Casanellas Berges

Re: Activitat en línia

per JORGE JOAQUIN SANCHEZ PEDRAZA -
Hola Félix,

L'adreça del moodle és: http://agora.xtec.cat/iesdali/moodle , el curs MAT1BTX l'activitat porta el nom: Operacions amb nombres complexos.

Us comento que el missatge amb la retroacció que vaig enviar a l'alumne de prova va arribar al correu electrònic unes dues o tres hores després de fer la retroacció, això ja em sembla bé. S'hauria de mirar, això sí, perquè no es guarda el text amb les correccions del professor.

Gràcies,
salutacions,
jorge
En resposta a JORGE JOAQUIN SANCHEZ PEDRAZA

Re: Activitat en línia

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola de nou Jorge,

He estat revisant l'activitat que em comentes i diria que l'error que em comentes és fruit d'una confusió. Com que en els paràmetres de l'activitat tens marcada l'opció "Comentaris inserits", el text de resposta dels estudiants s'inclou automàticament en el camp de retroacció perquè puguis fer comentaris al respecte.

Les retroaccions es mostren, si més no les primeres paraules, en l'apartat "Comentari" de la graella. Ara mateix en aquest camp t'hi apareix el començament de la resposta de l'estudiant pel que et comentava de la inclusió automàtica d'aquesta resposta en el camp de retroacció. Si vols visualitzar la retroacció completa només cal que seleccionis la opció "Actualitza" dels estudiants avaluats.

Pel que fa a l'enviament de correus electrònics, és normal que no es realitzi de forma instantània.

Si creus que les meves apreciacions no son corrrectes i el problema persisteix, ho tornem a comentar.

Fèlix
Equip Tècnic Àgora
En resposta a Fèlix Casanellas Berges

Re: Activitat en línia

per JORGE JOAQUIN SANCHEZ PEDRAZA -
Hola Fèlix,

Moltes gràcies per les teves indagacions.
No trobo l'apartat "Comentari" que em dius, la graella és la de les qualificacions?
Tampoc ho he trobat entrant com a alumne de prova, però fent proves he descobert que si esborro la resposta de l'alumne (que es copia automàticament) de la meva retroacció sí que es guarda el text que poso. Amb això ja em serveix perquè sempre puc copiar part del text de l'alumne per fer algun comentari sobre algun aspecte concret de la seva activitat.

Salutacions,
jorge
En resposta a JORGE JOAQUIN SANCHEZ PEDRAZA

Re: Activitat en línia

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola de nou Jorge,

quan entres a la tasca com a professor i selecciones l'enllaç de la part superior-dreta on posa "Visualitza XX tasques trameses" es mostra una graella amb una columna anomenada "Comentari", en aquí es mostra el primer fragment de la retroacció. No es així?

Salutacions,

Fèlix
Equip Tècnic Àgora