tasca gravar audio a Moodle nanogong - audio recorder

tasca gravar audio a Moodle nanogong - audio recorder

per Visitacion Alaminos Cobos -
Nombre de respostes: 3
Hola

Em pregunto com haig de fer per poder pujar a la carpeta mod a la qual no puc accedir per penjar hi el fitxer de audiorecorder que em permet crear una tasca dins el meu moodle perque els alumnes gravin alla mateix fins a 4 minuts d' audio.
si us plau algu em pot ajudar ?
gracies

Visi Alaminos
En resposta a Visitacion Alaminos Cobos

Re: tasca gravar audio a Moodle nanogong - audio recorder

per Jaume Fernandez -
Hola Visi,

El que demanes és instal·lar un nou mòdul. Malauradament, això no és possible, ja que la instal·lació Àgora és comuna a tots els usuaris, i per tant no es pot modificar individualment.

Hi ha una tasca sobre aquest tema a la qual he afegit la teva petició. Pots seguir-ne l'estat aquí.

Salutacions,

Jaume Fernàndez
Equip Tècnic Àgora
En resposta a Jaume Fernandez

Re: tasca gravar audio a Moodle nanogong - audio recorder

per Visitacion Alaminos Cobos -
Jaume

Llavors ara que haig de fer ? seguiment de la peticio on hi ha aquesta tasca que dius ? 
O potser el millor seria canviar de agora a un servidor propi ? no voldria pero sino tinc me remei ...
En resposta a Visitacion Alaminos Cobos

Re: tasca gravar audio a Moodle nanogong - audio recorder

per Jaume Fernandez -
Hola,

En aquesta Pregunta Freqüent estan explicats els criteris per afegir noves funcionalitat a Àgora. Com veus, no és un tema senzill i s'ha de tenir en compte moltes coses.

Respecte als tempos, segur que per al setembre no estarà disponible, ja que actualment estem centrats en altres tasques. No serà fins a la segona meitat del curs vinent que estudiarem les moltes peticions de mòduls per veure quins podem afegir al sistema amb les garanties necessàries, tot i que creiem que aquesta és una característica molt interessant.

Has pensat de buscar alguna alternativa? Per exemple, se m'acud que podries fer una Tasca que consisteixi en un pujar un fitxer de so que es pot enregistrar amb qualsevol aplicació com l'Enregistrador de so de Linkat (o l'alernativa a Windows). També, fent un cop d'ull ràpid per la xarxa, he trobat alguna pàgina que permet enregistrar i pujar sons.

Espero haver-te servit d'ajuda.

Salutacions,

Jaume
Equip Tècnic Àgora