Instal·lació moodle

Instal·lació moodle

per JESUS MARTINEZ VILA -
Nombre de respostes: 5
Hola a tots,

Estic intentant instal·lar el moodle d'agora en un servidor extern però no sé com fer-ho, he provat de fer la instal·lació en un servidor local i cap problema, però no he conseguit fer-ho en un hosting.

A veure si algú em pot ajudar. Gràcies.

En resposta a JESUS MARTINEZ VILA

Re: Instal·lació moodle

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Jesus,

Ens hauries d'indicar quin codi estàs utilitzant per a aquesta instal·lació (d'on l'has obtingut) i també quins errors concrets t'estàs trobant.

A veure si et podem ajudar.
Salutacions,

Fèlix
Equip Tècnic Àgora
En resposta a Fèlix Casanellas Berges

Re: Instal·lació moodle

per JESUS MARTINEZ VILA -
He instal·lat el moodle en un servidor local seguint les instruccions de la següent pàgina web: http://linkat.xtec.cat/portal_linkat/wikilinkat/index.php/Moodle
Però ara vull fer la mateixa instal·lació en un servidor extern, el problema es que no aconsegueixo fer-lo funcionar.

En el servidor extern he copiat la carpeta moodledata, he creat la base de dades moodle i l'he importat, però no se que he de fer per que em funcioni. Al intentar entrar al moodle via web no es pot accedir, suposso que es algún problema amb la base de dades, segurament hauré de modificar algún arxiu perquè em funcioni, ja que ara esta en un altre servidor. Si es així quins arxius he de modifucar, o quins pasos he de seguir per instal·lar el moodle d'Agora en un servidor extern.

Gràcies per la teva col·laboració.

Atentament,

Jesús Martínez
En resposta a JESUS MARTINEZ VILA

Re: Instal·lació moodle

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Jesús,

Les instruccions que ens comentes son específiques per instal·lar el servei Moodle en un servidor Linkat, el problema que tens amb el servidor extern és que possiblement no funcioni amb Linkat i no tinguis permís per instal·lar aplicacions des de la línia de comandes tal com s'especifica en les instruccions.

La millor manera que tens d'instal·lar Moodle en un servidor extern és descarregar-te el paquet de codi de la web oficial de Moodle (www.moodle.org), pujar-lo al teu hosting via FTP i desplegar-lo.

Fet això quan intentis accedir via web al directori on has desplegat el paquet se't demanaran una serie de dades de configuració (base de dades i directori moodledata) li hauràs d'indicar les teves preferències.

Atenció, abans de descarregar-te el codi comprova quina versió de Moodle tens instal·lada en el teu servidor local per descarregar-te la mateixa.

Has de tenir en compte que el Moodle que t'acabaràs instal·lant no tindrà exactament les mateixes característiques que el Moodle d'Àgora, tot i això, en línies generals serà semblant.

Salutacions,

Fèlix
Equip Tècnic Àgora
En resposta a Fèlix Casanellas Berges

Re: Instal·lació moodle

per JESUS MARTINEZ VILA -
Faré exactament el que m'has dit, però jo utilitzo un servidor linux, encara que no se si puc o no instal·lar aplicacions. Això com ho podria saber??.

Gràcies per la teva col·laboració

PD: Estic utilitzant un hosting de nominalia el pàquet premium.
En resposta a JESUS MARTINEZ VILA

Re: Instal·lació moodle

per Fèlix Casanellas Berges -
Hola Jesus,

Possiblement amb un hosting com Nominalia no se't permeti utilitzar la línia de comandes però pujant el paquet de codi via FTP no hauries de tenir cap problema.

Salutacions,

Fèlix
Equip Tècinc Àgora