Problemes amb importació

Problemes amb importació

per EVA GARRIGA SERRA -
Nombre de respostes: 2
Estava important unes activitats d'un curs a un altre, i m'ha sortit un error a l'importar-les. Era un problema amb uns qüestionaris que estaven a una determinada categoria que no he pogut importar. Però el que realment m'interessa és saber com esborrar ara les coses mal importades que m'han quedat al meu curs. Intento prèmer la creu, em diu que estic suprimint un recurs li dic que si, i quan desactivo edició continua tot igual i els recursos no desapareixen. L'adreça del meu curs és
http://agora.xtec.cat/iesparets/moodle/course/view.php?id=761,
Algú em pot ajudar a esborrar-ho?
Gràcies.
EVA

En resposta a EVA GARRIGA SERRA

Re: Problemes amb importació

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Eva!
Per esborrar les activitats que no s'han importat correctament el que has de fer es editar el teu perfil i comprovar que no tens activada la característica avançada "AJAX i Javascript" (és a dir, que tens seleccionada l'opció "No: utilitza característiques web bàsiques"). Després de fer-ho, intenta esborrar alguna d'aquestes activitats i veuràs com aquest cop sí que s'esborren correctament. Un cop hagis esborrat totes les activitats que s'han important malament la nostra recomanació és que tornis a editar el teu perfil per activar de nou el paràmetre "AJAX i Javascript".

Una abraçada i fins aviat!
Sara
Equip tècnic Àgora