Vincular Moodle amb Additio

Vincular Moodle amb Additio

per RAMON RIERA GARRIGA -
Nombre de respostes: 6

Benvolguda Mònica,

M'han comentat que el Moodle es pot vincular amb Additio.

Ho hem provat però dona un missatge que diu alguna cosa com que cal habilitar els permisos de Moodle per accedir a les dades. (no recordo el missatge exacte)

Saps què he de fer?

L'altra cosa, em pots indicar un lloc on hi hagi informació de com importar notes al qualificador de Moodle des d'un fitxer .csv

Moltes gràcies per endavant

Ramon Riera.

En resposta a RAMON RIERA GARRIGA

Re: Vincular Moodle amb Additio

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Ramon,

la part d'Additio la trobaràs explicada en aquest enllaç: Si us apareix algun error, ens hauríeu de fer arribar una captura de pantalla. Recordeu que cal configurar-ho amb l'usuari "admin" del Moodle.

Pel que fa a la importació d'un fitxer CSV al qualificador pots trobar aquí la documentació oficial. El més important és anar amb cura a l'hora de vincular els camps de Moodle amb els camps que hi ha al fitxer. Si no ho veus clar, passa'ns el fitxer per correu electrònic a agora@xtec.cat i quina és la millor opció. Et recomano que primer facis la importació amb un sol alumne per comprovar que tot és correcte.


Fins ara,

Mònica


En resposta a RAMON RIERA GARRIGA

Re: Vincular Moodle amb Additio

per Raúl Navarro Serrano -

Tinc també problemes amb la integració d'Addittio i Moodle. Fins fa uns dies funcionava tot correctament i només em demanava la integració l'adreça i el meu compte d'usuari i contrasenya. Em surt el mateix error que a vosaltres i demana un nosequé dels permissos. He mirat amb l'administrador del moodle i no trobem la opció aquesta d'activació de "mobile settings" > Default: "yes". 

image.pngOn la podem trobar? 

Gràcies!

Etiquetes:
En resposta a Raúl Navarro Serrano

Re: Vincular Moodle amb Additio

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Raúl,
ens podeu enviar una captura de pantalla de l'error? L'aap no hauria de tenir res a veure i a banda, tots els centres ho hauríeu de tenir activat.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Vincular Moodle amb Additio

per Raúl Navarro Serrano -

Em surt aquest missatge d'error. Des de Additio m'han dit que pot ser un problema de configuració del Moodle del centre. 

En resposta a Raúl Navarro Serrano

Re: Vincular Moodle amb Additio

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Raúl,
entenc que l'URL que poseu és així: https://educaciodigital.cat/elvostrenomcurt/moodle, correcte?

El paràmetre que diu que heu d'activar es troba a Administració del lloc | General | Característiques avançades (gairebé al final de tot), el vídeo està fet amb Moodle 3 i ara a Àgora ja tenim Moodle 4.

Si l'URL que poseu és correcta i teniu el paràmetre activat, hauríeu de demanar a Additio que indiqui quin error tenen ells al log quan intenteu fer aquesta sincronització. Els podeu dir també que ens poden contactar a agora@xtec.cat per revisar-ho plegats.

Fins ara,
Mònic