Opcions de restriccions d'accés simultànies per data i grup

Opcions de restriccions d'accés simultànies per data i grup

per ANNA CASAMITJANA ROBERT -
Nombre de respostes: 4

Bon dia, 

em pregunten si es poden fer restriccions simultànies per tal que en una mateixa activitat, sense necessitat d'haver de duplicar-la, i que un grup pugui veure-la en una data determinada i un altre grup en una altra, però em sembla que no es poden fer combinacions de restriccions Grup A i Data d1/mm/aa o Grup B i Data d2/mm/aa, oi? (adjunto captura). Hi hauria alguna manera de poder fer-ho? l'opció "fàcil" seria duplicar l'activitat per cada grup i restringir la data, però volia corroborar-ho perquè em demanaven no haver-ho de duplicar (i seria interessant no haver de fer-ho, tot i que entenc que la configuració de les opcions seria una mica més complexa.

Gràcies!

Bona setmana


En resposta a ANNA CASAMITJANA ROBERT

Re: Opcions de restriccions d'accés simultànies per data i grup

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Anna,
sí que és possible, on diu "totes" has de fer clic i dir "quasevol de". A continuació afegeixes els dos "conjunts de restriccions" de grup+data tal com ho has fet a la captura que adjuntes. Veruàs com la "i" passa a ser un "o".

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Opcions de restriccions d'accés simultànies per data i grup

per ANNA CASAMITJANA ROBERT -
Però una combinació dels dos? és a dir, la demanda és, que si ets del GRUP tal, sobri en la data tal "O" que siguis ets del GRUP qual, sobri en data qual... és a dir, una combinació de i's i o's no es podria fer, no?... això no veig com fer-ho... sembla que és o és tot i's o és tot o's... oi? 

Gràcies Mònica




En resposta a ANNA CASAMITJANA ROBERT

Re: Opcions de restriccions d'accés simultànies per data i grup

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Anna,

em sembla que estàs afegint les restriccions una a una, has d'afegir dos conjunts de restriccions:

Fent-ho així, podràs configurar Grup+Data amb i "i" i un altre Grup+Data amb un "o".


Ja ens diràs si ho aconsegueixes, si no passa'ns l'activitat i les restriccions i us ho configurem nosaltres.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Opcions de restriccions d'accés simultànies per data i grup

per ANNA CASAMITJANA ROBERT -
Os-tres! i tant, no ho feia pas així, no! ho feia individualment i no per conjunt de restriccions. Si ho havia provat algun cop (crec que sí, però fa temps) m'havia oblidat completament d'aquesta última opció i ara no la tenia en compte. Ja em semblava que era impossible que moodle no ho hagués contemplat, per això, si algú ho podia resoldre éreu vosaltres. Com voleu que no us fem bona propaganda! 😊

Resolt i amb mencions a aquest fil a qui ho demanava! moltes gràcies!