Problema amb les notificacions a subscriptors

Problema amb les notificacions a subscriptors

per JAIME SOROLLA JULIAN -
Nombre de respostes: 4

Aquest curs ens trobem amb un problema amb les famílies que estan subscrites al NODES per a rebre una notificació quan actualitzem o pengem nou material. El problema és que en comptes de rebre un sol mail de notificació en poden arribar a rebre cinc, sis, set… El mateix mail se’ls envia moltes vegades…
Algú sap quin pot ser el problema?

Gràcies!

En resposta a JAIME SOROLLA JULIAN

Re: Problema amb les notificacions a subscriptors

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jaime,
és possible que tingueu el mateix problema que ens expliquen en aquest altre fil. De tota manera, passa'ns l'enllaç al vostre Nodes i ho revisem.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb les notificacions a subscriptors

per JAIME SOROLLA JULIAN -
Hola Mònica,

et deixo l'enllaç al nostre NODES: https://agora.xtec.cat/ceiplesmuralles/

Pel que fa al fil que em comentes l'he mirat i no sé si es pot tractar del mateix. Són famílies que ens comenten que el curs passat no els passava i ha estat ara al setembre que s'hi han trobat. Jo mateix també estic subscrit precisament per estar al cas de que tot va bé i crec recordar que només vaig fer subscripció "general" a la portada, res més, i he rebut fins a set notificacions del mateix article...

Merci pel cop de mà!
En resposta a JAIME SOROLLA JULIAN

Re: Problema amb les notificacions a subscriptors

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jaume,
com que només feu servir per a les subscripcions la categoria portada hem desactivat les campanyes preconfigurades per si són la causa del problema. De moment esperem veure si el proper missatge arriba només un cop i prenem nota de l'error per revisar-ho.

Fins ara,
Mònica