Inventari al nodes

Inventari al nodes

per Oscar Arranz -
Nombre de respostes: 2

Hola,

Al nostre centre tenim l'inventari digital incorporat al nodes. Amb relació a això tinc dues consultes:

  • L'inventari ha de ser privat pel centre. No volem que sigui públic. I així passa en principi, no hi ha cap rastre que es vegi des de fora, excepte quan s'utilitza la icona de cerca. Si introdueixes algun text que hi ha a l'inventari, aleshores el dispositiu apareix en els resultats de cerca públics. Com es pot arreglar això?


  • La segona pregunta és: podem baixar tota la informació introduïda en format excel, csv o similar? Sé que hi ha el botó "exporta", però quan genera el fitxer només s'exporten textos. Si hem incorporat tipologies o ubicacions marcades amb un tick (les que es marquen al costat dret quan introdueixes els valors individuals de cada element) aquests valors no els podem veure (adjunto imatge).


Moltes gràcies!

En resposta a Oscar Arranz

Re: Inventari al nodes

per XAVIER MELER GUTIERREZ -
Hola, Oscar,

Estic pendent de fer una revisió del plugin, ja que vaig anar molt ràpid a la darrera fase del desenvolupament. És excusa de mal pagador, però en breu li faig una bona revisió, incorporant aquestes dues coses que dius i actualitzem tan aviat com es pugui.