PESTANYES

PESTANYES

per MARTA GARRIGA GINESTA -
Nombre de respostes: 9

Bon dia,

adjunto captura d'un problema que m'acaba de passar amb lespestanyes i és que es posa una inofrmació a totes les caixetes de la pestanya.


captura


 Moltes gràcies.

En resposta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: PESTANYES

per MARTA GARRIGA GINESTA -
En resposta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: PESTANYES

per MARTA GARRIGA GINESTA -
Hola de nou,

he fet una altra pestanya [TABS_R id=19805], i ara m'ha sortit correcte. No sé què ha passat.

La pestanya que no està bé l'he deixat en esborrany.

Moltes gràcies.
En resposta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: PESTANYES

per MARTA GARRIGA GINESTA -

Hola, Mònica,

torno a tenir els mateixos problemes amb les pestanyes, i és que de sobte afageixo alguna caixa i la informació que hi publico es visualitza en totes les caixes de la mateixa pestanya.

He hagut de crear una pestanya nova per solucionar el problema. No sé com solucionar-ho correctament.

Us adjunto enllaç: https://agora.xtec.cat/iesagustiserra/preinscripcio-curs-2023-2024/.

Una salutació i moltes gràcies.


 

En resposta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: PESTANYES

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
Ens pots passar l'enllaç a la pestanya que falla i adjuntar alguna captura per veure l'error que comentes més clar? No estic segura de detectar-ho.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: PESTANYES

per MARTA GARRIGA GINESTA -

Hola, estimada Mònica,

la pestanya en qüestió és la [TABS_R id=19805] "PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA" i la tinc en esborrany perquè ningú s'equivoqui i entri sense voler.

Vaig crear-ne una altra [TABS_R id=20827] amb el mateix nom, però amb un punt al final.

Ja em direu si cal que la publiqui per mostrar-vos-ho. De totes maneres si mireu el principi d'aquest fil, es tracta del mateix problema. A vegades, no sé per què, quan insereixo codi en alguna de les caixetes es visualitza a totes les caixes de la pestanya. 

Una salutació cordial, i gràcies.

En resposta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: PESTANYES

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
per algun motiu s'havia generat un de més aquí:


En afegir una pestanya nova, tot es desmuntava.

Quan passi alguna cosa d'aquestes has de revisar el codi HTML i comprovar sobretot els "div", que es tanquin tants com s'obren, ni més ni menys.

Fins ara,
Mònica