Canvi l'URL del Nodes i enllaços dels continguts de la mediateca

Canvi l'URL del Nodes i enllaços dels continguts de la mediateca

per NURIA SALVANS SOLER -
Nombre de respostes: 1

Bon dia, 

Tinc dubtes sobre quins enllaços a continguts es trencaran si se sol·licita un canvi d'URL segons aquestes instruccions. Pel que sé les pàgines i els menús són enllaços relatius o enllaços absoluts a fonts externes i, per tant, no es veuran afectats. En concret em preocupen les imatges i documents penjats a la mediateca, ja que suposen una gran part del contingut, crec que no són enllaços relatius i que no hi hauria d'haver problema per conservar el contingut ni perquè apareguessin correctament enllaçats, però m'ho podríeu confirmar? 

Algú de vosaltres ho ha fet i em pot comentar si li hi ha suposat molts problemes o no? 

Si desapareguessin molts continguts perquè els enllaços es trenquen, hi hauria manera de revertir-ho? En aquest cas, la còpia de seguretat no serviria, oi? 

Moltes gràcies, 

En resposta a NURIA SALVANS SOLER

Re: Canvi l'URL del Nodes i enllaços dels continguts de la mediateca

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Núria,
no heu de patir per les imatges, quan vosaltres accepteu el canvi de nom es fa un procés automàtic per substituir tot el que començava per agora.xtec.cat/nom_propi_antic per agora.xtec.cat/nom_propi_nou. De tota manera si un cop fet el canvi detecteu algun error ens ho dieu i ho revisem.

Fins ara,
Mònica