alumne_convidat

alumne_convidat

per SALVADOR CARDONA PERIS -
Nombre de respostes: 4

Bon dia,

Vull crear un usuari "alumne_convidat" que pugui entrar en alguns cursos i poder-lo facilitar a persones externes al centre perquè puguin explorar aquests cursos. 

Em trobo amb un problema de protecció de dades: aquest usuari pot veure els noms dels altres participants reals del curs. Es pot evitar això?

En resposta a SALVADOR CARDONA PERIS

Re: alumne_convidat

per SALVADOR CARDONA PERIS -
També caldria que no pogués veure de cap manera, en cap context, el nom d'altres alumnes (nom de professors, cap problema). Per exemple em trobo que pot buscar un alumne i enviar-li un missatge de text.
Potser caldria crear un rol molt restringit?
En resposta a SALVADOR CARDONA PERIS

Re: alumne_convidat

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Salvador,
he fet diverses proves amb el rol convidat i compleix tot els requeriments que dius excepte la part de la missatgeria. Per tant jo el que et recomanaria provar és:

1. Crear un rol nou amb arquetipus "Visitant" (guest).
2. Configurar-lo per poder-lo assignar tant a cursos com a sistema.
3. Prohibeixes el permís moodle/site:sendmessage a aquest rol. Això ho pots trobar explicat aquí.
4. A l'usuari aquest que li vols donar accés, l'assignes tant a sistema (rols globals) com al curs amb aquest rol.

Un altre problema que pots tenir és que, si hi ha missatges a un fòrum, els podrà llegir i veure la identitat dels que han escrit. No sé si això també seria un problema...

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: alumne_convidat

per SALVADOR CARDONA PERIS -
Sí que seria un problema l'accés als posts dels fòrums.
La idea es que pugui veure i participar a totes les activitats però la informació dels altres participants (reals) ha de ser totalment transparent. No ha de poder veure els noms dels altres participants (en tot cas, dels profes sí). Per tant no podrà participar en activitats de grup com ara fòrums.
En resposta a SALVADOR CARDONA PERIS

Re: alumne_convidat

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Salvador,
t'adjunto una proposta de rol que s'acosta força al que necessites, prova a veure.
El que no hem aconseguit, i em sembla que no és possible és que l'usuari no pugui cercar a la missatgeria, només he pogut prohibir que s'enviïn missatges, però si cerca, trobarà noms.

Aquest rol l'has d'assignar tant al curs a l'usuari que vulguis, com també en el context Sistema anant a Usuaris | Assigna rols globals, si no es fa així, la missatgeria no queda bloquejada.

Fins ara,
Mònica