dubte qüestionari moodle

dubte qüestionari moodle

per AMANDA RODAO SORIANO -
Nombre de respostes: 5

Hola,

Tinc un problema amb un qüestionari Moodle. He creat una pregunta ARROSSEGAR I DEIXAR EN UNA IMATGE i no els hi compta de forma correcta als meus alumnes sino ho fan en l'ordre que jo vaig fer a l'establir la correcció. Em podeu ajudar?

Gràcies

En resposta a AMANDA RODAO SORIANO

Re: dubte qüestionari moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Amanda,
ens podries passar l'URL de la pregunta per revisar-la?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: dubte qüestionari moodle

per AMANDA RODAO SORIANO -
Sí, i tant, Mònica:
https://educaciodigital.cat/iespinedademar/moodle/question/question.php?id=3158752&cmid=211520&returnurl=%2Fmod%2Fquiz%2Fattempt.php%3Fattempt%3D201013%26cmid%3D211520%26page%3D25%23

Gràcies
En resposta a AMANDA RODAO SORIANO

Re: dubte qüestionari moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Amanda,
més que l'ordre que comentes el problema és a les caixes on van dos i tres noms, en aquest cas sí que aquest tipus de pregunta necessita que es posin a la mateixa caixa que tu has definit. Em sembla que aquest comportament no és possible modificar-lo. Jo el que faria és fer la graella més gran i que es puguin posar els noms un a sota l'altre i indicar que, en cas d'haver més d'un nom s'han d'ordenar per ordre alfabètic.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: dubte qüestionari moodle

per AMANDA RODAO SORIANO -
Una última pregunta Mònica, perdona, hi ha alguna manera que no es vegin els requadres dels titols que van a cada casella? Ho dic perquè no tinguin "pistes"... Hi ha caselles que no tenen el requadre buit i llavors l'alumne ja sap que allà no hi va cap títol...
Et torno a enviar el link: https://educaciodigital.cat/iespinedademar/moodle/question/preview.php?id=3158752&courseid=6126

Gràcies!!
En resposta a AMANDA RODAO SORIANO

Re: dubte qüestionari moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Amanda,
amb aquest tipus de pregunta no és possible, hauries de fer servir les preguntes d'arrossegar i deixar anar marcadors. És molt similar i no mostra les zones de destí.

Fins ara,
Mònica