Pàgines privades

Pàgines privades

per JAUME CUBELLS SAGUES -
Nombre de respostes: 11

Bon dia,

com es pot fer per a que unes pàgines només puguin ser accessibles per uns usuaris concrets? No vull posar contrasenya. 

Tinc l'entorn d'autentificació Google integrat i m'agradaria filtrar certes pàgines segons l'usuari i d'altres que només fossin accessibles si t'autentifiques amb Google.

És possible?

Moltes gràcies

En resposta a JAUME CUBELLS SAGUES

Re: Pàgines privades

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jaume,
no és possible fer articles o pàgines amb la seguretat que comentes. Potser pots fer servir la xarxa privada on es poden afegir documents de manera que només les persones que pertanyin a determinat node ho puguin veure. Et passo l'enllaç a la documentació: https://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/agora-nodes/nodes/caracteristiques

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Pàgines privades

per JAUME CUBELLS SAGUES -

Bona tarda,

he creat un node i quan vull donar permisos per crear documents no em surt la opció "membres del node", només em surt "membres del professorat".

Què faig malament?

En resposta a JAUME CUBELLS SAGUES

Re: Pàgines privades

per ANTONI GINARD LLADO -
     Hola Jaume,

La manera més pràctica de gestionar els membres dels Nodes és anar a les pàgines d'administració des del tauler. Veuràs que a la columna de l'esquerra tens aquestes opcions:

Si fas clic a Nodes, t'apareixerà la llista de tots els Nodes. Si poses el ratolí damunt el nom de cada Nodes t'apareixerà un enllaç per editar-lo:

A la pantalla d'edició veuràs un quadre a on pots buscar noms d'usuari:

En el quadre pots afegir els membres i que vulguis i, per acabar, recorda fer clic a Desa els canvis (veuràs un quadre a dalt a la dreta).


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora


En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Pàgines privades

per JAUME CUBELLS SAGUES -
Gràcies, però això ja ho he fet.
El que no puc fer és que els membres del node puguin pujar documents.

A l'opció "qui pot afegir documents?" Només em surt: 
- Administrador del node
- Moderador del node
- Membre del professorat

Però no em surt membre del node que he creat
En resposta a JAUME CUBELLS SAGUES

Re: Pàgines privades

per ANTONI GINARD LLADO -

      Bona tarda,

Veig que no havia entès la pregunta. En realitat és un error de la traducció. Veuràs que si poses el Nodes en espanyol diu Miembro del grupo, mentre que si la poses en anglès diu Group member.

Si tries Membre del professorat, veuràs que si entres amb qualsevol usuari que en sigui membre, li apareix el botó per crear documents.



Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Pàgines privades

per JAUME CUBELLS SAGUES -

Gràcies per la info, però no surt l’opció que dius.
En resposta a JAUME CUBELLS SAGUES

Re: Pàgines privades

per ANTONI GINARD LLADO -
      Bona tarda,

Ens pots indicar l'URL del Nodes, per poder-ho mirar?


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora
En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: Pàgines privades

per JAUME CUBELLS SAGUES -
Hola,
després de molt provar he trobat el que passava. I té molt sentit la frase "Membre del professorat"!!! Es veu que si el rol de l'usuari no es "Professor", no pot pujar documents.
He posat l'usuari com a rol "Professor" i ha aparegut la icona de crear document.

Això no és molt útil, què passa si algú que no es membre del professorat ha de pujar documents?

En resposta a JAUME CUBELLS SAGUES

Re: Pàgines privades

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Jaume,
tens raó, la idea dels Nodes era que precisament fos per al claustre, d'aquí aquest literal. De moment no ho podem canviar, però valorarem si és millor canviar aquest text per un altre.

Fins ara,
Mònica