Canvi de la web convencional a Nodes

Canvi de la web convencional a Nodes

per OLGA SALCEDO MOLINER -
Nombre de respostes: 4

Bona tarda,

M'agradaria saber amb qui he de contactar per pujar a nodes la nostra pàgina recentment creada.

En resposta a OLGA SALCEDO MOLINER

Re: Canvi de la web convencional a Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Olga,
no acabo d'entendre què necessiteu, ens pots donar més detalls per tal de poder-te ajudar?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Canvi de la web convencional a Nodes

per OLGA SALCEDO MOLINER -

Bon dia Mónica,

Sóc la coordinadora digital de l'EOI de L'Hospitalet de Llobregat. Fins ara teniem la pàgina del xtec: http://www.xtec.cat/eoi-hospitalet/

Fa un any vaig demanar la pàgina web de nodes i la volem posar a internet. Què hem de fer? A qui ho he de sol·licitar?

Actualment hi ha tres gestors d'àgora i vull que em confirmis si el màxim és de quatre. Hi ha altres categories?

Cordialment,

Olga Salcedo

Coordinadora digital

EOI L'Hospitalet de Llobregat

En resposta a OLGA SALCEDO MOLINER

Re: Canvi de la web convencional a Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Olga,

la vostra web ja és a internet, una altra cosa és que surti a les cerques, potser us referiu a això. Hauríeu de fer dues coses.


En principi fent aquests canvis, i amb el temps que anireu actualitzar-la i publicant informació nova, ja hauria de ser suficient.

Pel que fa als gestors del Portal de Gestió, efectivament en son 4. Aquestes persones gestores poden demanar activació de plugins, alta de serveis (per exemple Moodle si no en tinguéssiu), ampliacions d'espai, pujada de fitxers grans... No hi ha cap altra categoria i aquests usuaris només gestionen el portal.

Fins ara,
Mònica