[RESOLT] Problema amb el botó de la pàgina següent

[RESOLT] Problema amb el botó de la pàgina següent

per JOSEP DIAZ ALBERO -
Nombre de respostes: 5

Bona tarda,


M'agradaria saber si hi ha alguna manera de redirigir aquest botó "següent o -2-3-4..." (que apareix a sota de la pàgina d'Articles)

 

A alguna pàgina que jo vulgui, o canviar la representació dels articles que mostra , ja que ho he intentat a través d'"Opcions-Lectura" i si canvio els paràmetres d'aqui dintre, em mostra sols uns articles i no tots, i no comprenc el perquè.

El que vull fer és que en lloc de mostrar l'article 1 per 1, mostri per exemple de 10 per pàgina. Algú em pot ajudar?

Gràcies!


En resposta a JOSEP DIAZ ALBERO

Re: Problema amb el botó de la pàgina següent

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
ens pots passar l'URL del vostre Nodes per revisar-ho? El comportament que vols és el comportament per defecte dels Nodes.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problema amb el botó de la pàgina següent

per JOSEP DIAZ ALBERO -
Bona tarda Mònica,

Gràcies per contestar, aquí tens l'URL: https://agora.xtec.cat/iesesteveterradas/

Salutacions
En resposta a JOSEP DIAZ ALBERO

Re: Problema amb el botó de la pàgina següent

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
de moment hem vist que el problema està relacionat amb el Polylang. Seguirem investigant a veure si trobem la forma de resoldre-ho. És un complement força complex de configurar i fer servir.

Una pregunta, això us ha passat sempre, o ha estat darrerament que ha canviat la paginació?

Fins ara,
Mònica
En resposta a JOSEP DIAZ ALBERO

Re: Problema amb el botó de la pàgina següent

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Josep,
finalment hem pogut resoldre l'error i ara la paginació del vostre Nodes ja és correcta.

Fins ara,
Mònica