Pujada de fitxers multimèdia a la mediateca

Pujada de fitxers multimèdia a la mediateca

per ROSA-M. BERGADA LLOBET -
Nombre de respostes: 3

Bon dia, 

No sé per quin motiu, de cop i volta, al voler penjar un fitxer multimèdia al NODES del SE, em surt el missatge "No s'ha pogut desar el fitxer al disc". He comprovat l'espai disponible a "Gestió dels Serveis d'Àgora, i si no ho he mirat malament em posa 242.47 MB dels 5000 MB. per tant no hauria de tenir problema.

El format del fitxer que vull posar és d'imatge jpg, però també l'he passat a format gif, i tampoc.  he provat de pujar un pdf i tampoc.

Us poso captures de pantalla.

Podrieu donar-hi una ullada a veure que pot ser:  https://serveiseducatius.xtec.cat/segarra/

Gràcies.

Rosa

Fitxer adjunt Captura.GIF
Fitxer adjunt espai.gif
En resposta a ROSA-M. BERGADA LLOBET

Re: Pujada de fitxers multimèdia a la mediateca

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Rosa,

nosaltres he pogut pujar fitxers en diferents formats i no hem tingut cap problema. Podeu tornar-ho a provar? En cas que segueixi sense funcionar, ens podeu indicar amb quin usuari ho esteu fent i també adjuntar-nos el fitxer aquí per provar-ho nosaltres.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Pujada de fitxers multimèdia a la mediateca

per ROSA-M. BERGADA LLOBET -

Bona tarda Mònica,

doncs ja no em dóna problema. No sé que passava, però vaig estar tot el divendres intentant-ho, fins i tot amb altres ordinadors i sortia el missatge de la captura que us he posat. 

En qualsevol cas, ara ja va. Moltes gràcies per mirar-ho.

Rosa 

En resposta a ROSA-M. BERGADA LLOBET

Re: Pujada de fitxers multimèdia a la mediateca

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Rosa,

divendres va haver una actuació que potser va afectar a la pujada de fitxers dels Nodes.

Si et torna a passar ens diu si ho revisem.

Fins ara,

Mònica