Diferència entre previsualització i publicat

Diferència entre previsualització i publicat

per JORDI AUMEDES CASTELLS -
Nombre de respostes: 6

Bon dia,

Tot preparant l'estructura de la web per quan a partir del 14 d'abril comuniquem les tasques escolars a les famílies, em trobo que he creat un article per a cada nivell on he destacat la data en vermell, quan miro la previsualització (adjunto imatge) és del meu agrat, però quan el publico apareix tot negre i com si no tingués format( adjunto la imatge)

Una cosa que havia fet era escriure una etiqueta determinada dins l'article en color blanc per a que no es vegi. ( pensava comunicar-la a les famílies perquè en posar-la al menú cerca ja trobessin directament l'entrada de les tasques, però quan el publico apareix visualment l'etiqueta.

Em podeu ajudar, si us plau.

Moltes gràcies d'antuvi i... molta salut per tothom!!!

Jordi Aumedes

Fitxer adjunt prvisualització.jpg
Fitxer adjunt publicat.jpg
En resposta a JORDI AUMEDES CASTELLS

Re: Diferència entre previsualització i publicat

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -

Bon dia,

Ens podeu facilitar la url del vostre centre i el nom de l'article per poder fer la prova?

salutacions

En resposta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Diferència entre previsualització i publicat

per JORDI AUMEDES CASTELLS -

Bon dia,

L'adreça de la nostra web és: https://agora.xtec.cat/ceip-santmiquel/

I l'article està en esborrany, perquè no el publicarem fins al dimarts 14: https://agora.xtec.cat/ceip-santmiquel/tasques-3r-trimestre/sise/tasques-a-realitzar-6e-primaria/

Però passa el mateix amb la resta d'articles titulats tasques a realitzar...

Quedo a l'espera

Molt agraït

Jordi

En resposta a JORDI AUMEDES CASTELLS

Re: Diferència entre previsualització i publicat

per IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH -
Bon dia,

Nosaltres estem veient correctament l'article, adjunto captura. Això si, el veiem com a publicat

node

En resposta a IGNACIO BENITO ABEJARO BOSCH

Re: Diferència entre previsualització i publicat

per JORDI AUMEDES CASTELLS -

Bon dia,Ignasi

És cert que si clico a la capçalera de l'article es veu com tu dius i jo voldria.

Però aleshores si vaig al menú a l'apartat de TASQUES 3r TRIMESTRE (CONFINAMENT) i aquí es veuen els cursos, si clico 6è no es veu de la mateixa manera.

T'adjunto la imatge.

M'he perdut alguna cosa?


Gràcies.

Jordi

Fitxer adjunt sise.png
En resposta a JORDI AUMEDES CASTELLS

Re: Diferència entre previsualització i publicat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jordi,

perquè es mostri igual que quan accedeixes a l'article cal marcar la casella "Mostra el contingut sencer" del bloc "Paràmetres" de la dreta quan crees l'article. L'hem marcada i ara ja es veu bé.


A banda, hem tret les mides de la taula, perquè sinó apareixia tallada. Amb les taules, és millor no posar mides perquè s'adaptin a l'espai que tenen.

Fins ara,

Mònica