Com puc ampliar espai al Moodle

Com puc ampliar espai al Moodle

per NURIA VERGES COLL -
Nombre de respostes: 3

Bona tarda,

aquesta és la situació al nostre Moodle en aquest moments

i voldria saber si puc alliberar espai en els àmbits: fitxers d'usuari, repositoris del sistema, temporals i trashdir , abans de demanar més espai. Puc eliminar algun curs, però n'hi ha molt pocs que no s'utilitzin i ocupin espai. Em podrieu dir com fer-ho, o la única opció és demanar més espai?

moltes gràcies,

Núria Vergés

Coordinació TAC ins Narcís Monturiol

En resposta a NURIA VERGES COLL

Re: Com puc ampliar espai al Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Núria,

els fitxers temporals segurament s'han esborrat aquesta nit.

Pel que fa a la resta de fitxers, si estan fent-ser servir a cursos millor no eliminar-los i demanar ampliació d'espai. Si no teniu còpies de seguretat farem l'ampliació de seguida.

De cara a final de curs, sí que seria recomanable "reiniciar" els cursos per tal d'eliminar trameses i fitxers associats al curs. Podeu trobar més informació sobre aquest tema a la PMF Quines tasques cal fer quan finalitza el curs?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Com puc ampliar espai al Moodle

per NURIA VERGES COLL -

Hola Mónica,

moltes gràcies per la resposta. Ara mateix no tenim cap còpia de seguretat. L'ampliació la fareu automàticament o hem de fer alguna sol.licitud? Rebrem algún avís que l'ampliació ja s'ha fet?

Quant a reiniciar els cursos, jo mateixa ho vaig fer el setembre abans de començar, però no estic segura d'haver eliminat tots els fitxers antics. On ho puc comprovar?

Moltes gràcies,

Núria Vergés

Coordinació TAC


En resposta a NURIA VERGES COLL

Re: Com puc ampliar espai al Moodle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Núria,

et responc entre línies:

moltes gràcies per la resposta. Ara mateix no tenim cap còpia de seguretat. L'ampliació la fareu automàticament o hem de fer alguna sol.licitud?

Heu de fer la sol·licitud entrant amb un usuari gestor a https://agora.xtec.cat/portal

Rebrem algun avís que l'ampliació ja s'ha fet?

Efectivament, quan fem l'ampliació, s'envia automàticament un missatge de correu electrònic a la bústia del centre i dels gestors que hi hagi designats.

Quant a reiniciar els cursos, jo mateixa ho vaig fer el setembre abans de començar, però no estic segura d'haver eliminat tots els fitxers antics. On ho puc comprovar?

La gestió de fitxers dins del Moodle és un pèl complexa, podeu mirar els fitxers des de l'apartat Administració del lloc | Informes | Gestor de fitxers on podreu aplicar filtres per curs i veure els fitxers associats a dit curs.

Fins ara,

Mònica