Tancar i enviar qüestionari "Mai enviat"

Tancar i enviar qüestionari "Mai enviat"

per JORDI MARFULL SALAS -
Nombre de respostes: 5

Hola,

Vaig fer un qüestionari que, per error, a l'apartat de temporització, em va quedar configurat com a "Els intents s'han d'enviar abans que el temps expiri o no comptaran". 

A posteriori d'haver fet el qüestionari amb el primer dels quatre grups que fan el curs ho vaig modificar per "Els intents oberts s'envien automàticament". No he tingut cap problema amb les qualificacions dels tres grups amb els que vaig fer el qüestionari posteriorment, però en el primer grup m'han quedat dos alumnes amb el seu qüestionari com a "Mai enviat" i no em surten les seves qualificacions al treure l'informe. 

Manualment puc revisar els seus intents i calcular les seves qualificacions, però als alumnes amb qüestionaris "Mai enviats" no els hi sortiria la nota al Moodle del curs. Hi ha alguna forma de que, ja sigui coma professor editor, ja sigui com administrador, pugui tancar els qüestionaris "Mai enviats" i que surtin al Moodle del curs les seves qualificacions?

Moltes gracies per endavant,

Jordi



Fitxer adjunt Mai enviats.JPG
En resposta a JORDI MARFULL SALAS

Re: Tancar i enviar qüestionari "Mai enviat"

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jordi,

malauradament aquest és un error de Moodle que encara està per resoldre. Potser pots provar a configurar el qüestionari perquè els alumnes el tornin a tenir obert i puguin enviar-lo però caldria provar-ho abans, si ens facilites el qüestionari ho podem revisar.

En cas que l'avaluis manualment, també pots afegir la nota de forma manual al qualificador perquè els aparegui com a la resta d'usuaris.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Tancar i enviar qüestionari "Mai enviat"

per JORDI MARFULL SALAS -

Hola Mònica,

Es tracta del qüestionari Q3_U2.2_3 del curs amb número de ID ZTE2_1920.

Gracies,

Jordi


En resposta a JORDI MARFULL SALAS

Re: Tancar i enviar qüestionari "Mai enviat"

per JORDI MARFULL SALAS -

I ara fa uns minuts he tornat a obrir el qüestionari i posteriorment he contactat personalment amb un dels alumnes afectats, hem anat a una aula amb ordinadors perquè obris el seu Moodle i intentés enviar el qüestionari "Mai enviat", però el que ha passat és que s'ha obert el segon intent (el qüestionari el tinc configurat amb dos intents) i no hi hagut forma d'accedir al primer intent  per enviar-lo.

La URL directa al qúestionari és aquesta: https://agora.xtec.cat/ies25enaolimpiada-bcn/moodle/mod/quiz/view.php?id=87323


En resposta a JORDI MARFULL SALAS

Re: Tancar i enviar qüestionari "Mai enviat"

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Jordi,

hem fet la prova amb les excepcions i no ha estat possible fer l'enviament del qüestionari. En aquest cas caldrà que afegiu la nota manualment al qualificador.

Fins ara,

Mònica