transferencia de fitxers-copia de seguretat

transferencia de fitxers-copia de seguretat

per josep ribalta papiol -
Nombre de respostes: 5

Fins ara tenia el moodle en un servidor privat, ara que em cosnta de que àgora funciona bé , he decidit portar el moodle de centre a àgora.

Estic important tots els cursos de un en un, via copia de seguretat. Des del propi moodle de àgora no em deixa penjar una copia de seguretat si passa d'un cert tamany. 

Aixo ja m'ho van resoldre en una antrerior consulta en aquet foro, per transmissiode fitxers molt grans he de fer servir un lloc de dins de àgora "gestió de fitxers de àgora".

Però em trobo que algun curs que pesa mes de 400 megas, tampoc me'l deixa penjar.

Com puc treure auqest lìmit de trenaferència o augmentarlo?

En resposta a josep ribalta papiol

Re: transferencia de fitxers-copia de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

no es possible augmentar aquest límit. El que sí que pots fer és configurar el repositori de Google Drive i des d'allà pujar i restaurar la còpia. En principi t'hauria de funcionar. Si no és així, ens ho dius i ho revisem.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: transferencia de fitxers-copia de seguretat

per josep ribalta papiol -

he pensat en aprimar el curs, abans de fer servir aixo del drive. Pero no veig com s'entra a l'area de fitxers.

Estic segurissim d'haver-hi entrat, pero ara no ho trobo.

En resposta a josep ribalta papiol

Re: transferencia de fitxers-copia de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

en versions anteriors del Moodle sí que es podia explorar els fitxers, o també sí el curs és antic i té els anomenats "Fitxers heretats". En cas contrari és complicat fer una navegació senzilla pels fitxers tot i que els pos arribar a trobar si per exemple mires d'afegir un fitxer i navegues pels "Fitxers del servidor".

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: transferencia de fitxers-copia de seguretat

per josep ribalta papiol -

si Monica, ja arribo als fitxers del servidor, pero no puc esborrar cap fitxer del servidor

En resposta a josep ribalta papiol

Re: transferencia de fitxers-copia de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

em pots passar la ruta a algun fitxer que vulguis esborrar per provar-ho? Tingues en compte per això que Moodle està pensat per esborrar de forma automàtica fitxers que no es fan servir i per això potser no et deixa fer-ho.

Fins ara,

Mònica