Problemes al pujar PDFs

Problemes al pujar PDFs

per M Pilar Ferreiro -
Nombre de respostes: 3
Hola!
No puc carregar PDFs, pugen defectuosos. Si son de 38 Kb doncs puja només 37.1 i al obrir-lo surt un missatge "és un arxiu defectuós i no s'ha pogut reparar".
Ahir ja va haver-hi algun problema amb els PDFs i vaig haver de repetir la pujada d'arxius un parell de vegades. Avui impossible! Com que això s'afegeix a els problemes per restaurar cursos amb qüestionaris "hot potatoes" la veritat és que fa el treball molt difícil.

No és la primera vegada. Fa uns mesos va passar el mateix, varem estar un temps que els PDFs pujaven defectuosos i també varem tenir problemes amb els PDFs.

Per què passa això? Demà tinc un grup de treball amb profes sobre Moodle i estic tremolant... perquè si no funciona bé... no hi ha "plan B" possible!

Salutacions

M Pilar
En resposta a M Pilar Ferreiro

Re: Problemes al pujar PDFs

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola M.Pilar!
En principi hem notificat aquest problema a l'equip d'Arquitectura Tecnològica i, pel que ens han comentat, ja hauria d'estar solucionat. Per tant, quan puguis, ens aniria molt bé que tornis a intentar pujar algun fitxer per confirmar-ho. Si veus que el problema persisteix ens aniria molt bé que ens diguessis l'adreça del curs on estàs intentant pujar aquest fitxer així com el nom del mateix.
Una abraçada i gràcies per la teva col·laboració!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Problemes al pujar PDFs

per M Pilar Ferreiro -

Hola Sara,

Sí el problema amb els PDFs ja s'ha solucionat.  Avui no ho he provat, però ahir, a la tarda, a funcionava sense problemes.

Aprofito per agrair-vos que hagueu posat ja més idiomes a l'Agora els departaments de l'EOI B-Drassanes us ho agraeixen molt!!

Gràcies

M Pilar Ferreiro

En resposta a M Pilar Ferreiro

Re: Problemes al pujar PDFs

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola M.Pilar!

Sí el problema amb els PDFs ja s'ha solucionat. Avui no ho he provat, però ahir, a la tarda, a funcionava sense problemes.

M'alegro molt! Esperem que no es torni a repetir!! Sigui com sigui, gràcies per l'avís!

Aprofito per agrair-vos que hagueu posat ja més idiomes a l'Agora els departaments de l'EOI B-Drassanes us ho agraeixen molt!!

No es mereixen! Això sí, ens sap greu haver trigat tant en afegir aquests idiomes!

Una abraçada i fins aviat!
Sara