Què passa que no puc entrar??

Què passa que no puc entrar??

per Montse Pujol i Caimel -
Nombre de respostes: 6
Agggg, o hi ha manera, o puc entrar al moodle del meu centre. No hi puc entrar ni amb l'explorer, ni amb el mozilla ni amb el chrome.
Una altra qüestió, no he pogut fer les còpies de seguretat dels cursos de 2n de Bat ni de 4t d'ESO, se'm queda penjat.

http://agora.xtec.cat/ies-dperramon/moodle

Gràcies 
En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Què passa que no puc entrar??

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Montse!

Agggg, o hi ha manera, o puc entrar al moodle del meu centre. No hi puc entrar ni amb l'explorer, ni amb el mozilla ni amb el chrome.
Hem estat revisant els registres del vostre espai i hem vist que uns minuts després d'enviar aquest missatge vau poder entrar sense problema. A més, hem vist que a aquella hora hi havia més gent connectada al vostre espai (i al registre no consta que cap d'ells tingués algun error en intentar accedir). Saps a què era degut que no poguessis entrar?
Esperem notícies teves per saber si el problema es va solucionar o bé si hem de continuar investigant.

Una altra qüestió, no he pogut fer les còpies de seguretat dels cursos de 2n de Bat ni de 4t d'ESO, se'm queda penjat.
Ara s'ho mira el Pau i et diu alguna cosa! Gran somriure

Una abraçada i sort!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Què passa que no puc entrar??

per Montse Pujol i Caimel -
Hola Sara,

Sí, vaig poder entrar al cap de poca estona, però el perquè no el sé. No en tinc ni idea, però he vist al fòrum que hi ha gent que té el mateix problema, que sembla que el servidor els faci fora inexplicablement. No sé per què, no en tinc ni idea, però havia estat treballant abans i quan vaig posar-m'hi, em va fer posar de nou les credencials, i ja no hi va haver manera.

Quant a les còpies de seguretat, ja fa dies que m'hi trobo; he intentat desactivat les dades d'usuari dels hot potatoes i tampoc; el dissabte (crec) vaig poder fer la còpia de seguretat de 1r de bat, però últimament no aconsegueixo acabar-les (o almenys no em surt el missatge de còpia feta amb èxit; sí que veig que queda un "backup" als fitxers, però no sé si les còpies són bones.

Gràcies.
En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Què passa que no puc entrar??

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Montse

Prova de fraccionar les copies de seguretat en parts, ja que triguen massa en fer-se i els servidor les descarta... De tota manera, no pateixis per les teves dades, ja que es fan còpies de seguretat diàries de totes les dades de tots els Moodles... només fes-les quan necessitis un curs per emportar-te'l a un altre Moodle i sempre et recomanem que les facis per la nit ;)

Salut!

Pau
En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Què passa que no puc entrar??

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Montse!

Sí, vaig poder entrar al cap de poca estona, però el perquè no el sé. No en tinc ni idea, però he vist al fòrum que hi ha gent que té el mateix problema, que sembla que el servidor els faci fora inexplicablement. No sé per què, no en tinc ni idea, però havia estat treballant abans i quan vaig posar-m'hi, em va fer posar de nou les credencials, i ja no hi va haver manera.
Gràcies per la resposta! L'equip d'Arquitectura Tecnològica està al cas d'aquest problema de caducitat de les sessions que més d'un/a feu referència i esperem poder-ho resoldre durant els propers dies.

Sobre les còpies de seguretat, tal i com et comenta el Pau, la nostra recomanació/petició (per tal d'evitar problemes en el rendiment del servidor) és que només feu còpies dels cursos que hagueu de moure/restaurar. De la resta de cursos no cal que feu res ja que diàriament l'equip d'Arquitectura Tecnològica té programades les còpies de les bases de dades i espai de disc dels espais d'Àgora.

Una abraçada i disculpeu les molèsties que el problema amb l'entrada d'usuaris us pugui ocasionar!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Què passa que no puc entrar??

per Montse Pujol i Caimel -
Perfecte! Jo que volia ser previsora per si de cas, doncs ja està, ja no tornaré a fer còpia de seguretat, i si de cas, ja la faré per parts.
Gràcies per la immediatesa.

Montse