Error des de casa

Error des de casa

per CARMELO RAMIREZ GARCIA -
Nombre de respostes: 2
Hola,
des del diumenge, a l'intentar accedir al moodle del centre des de casa, la pàgina principal mostra el següent missatge tres vegades:
ERROR: You need to create th directory /dades/docs/usu427 with web server write access.
Això no em passa des de l'institut.
Si malgrat intento entrar, em diu que les cookies no estan activades (la qual cosa és falsa). Ho he provat amb el IE, el Firefox i el Chrome, des de un sistema windows XP i una altre linkat 3.0.... el problema subsisteix.
On pot estar el problema?
Gràcies.

Carmel Ramírez
En resposta a CARMELO RAMIREZ GARCIA

Re: Error des de casa

per DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Confirmo que a alguns alumnes meus els ha passat el mateix. Sembla que no sortim d'un problema que entrem en un altre Trist
En resposta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Error des de casa

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola!
Gràcies de nou per avisar-nos! Degut a l'aturada de l'altre dia un dels servidors no va muntar correctament l'espai de disc i, per aquest motiu, algunes vegades es produïa l'error que alguns ens heu comentat. Ara per ara l'equip d'Arquitectura Tecnològica ja ha resolt el problema i, per tant, no s'hauria de tornar a produir. De totes formes, us preguem que, si l'error persisteix ens aviseu de nou per intentar-ho solucionar el més aviat possible.
Disculpeu els problemes que això us hagi pogut ocasionar.
Una abraçada i fins aviat!
Sara