Qualificacions activitats no visibles

Qualificacions activitats no visibles

per elena lago -
Nombre de respostes: 8
Hola:
En el moodle www.agora.xtec.cat/iessantjosepdecalassanc/moodle no es veuen les qualificacions de les activitats dela alumnes. He provat de tot i no ho he pogut arreglar. Em podeu ajudar?
Elena
En resposta a elena lago

Re: Qualificacions activitats no visibles

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Elena!
Ens pots dir algun dels cursos en que us trobeu algun problema? A més, també ens aniria bé saber si passa amb les qualificacions de totes les activitats o només les d'alguns tipus (com ara tasques, qüestionaris, jclic...).
Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Qualificacions activitats no visibles

per elena lago -
Hola Sara:
Si entres a Informatica 1, hi ha qualificacions posades i no són visibles ni pels alumnes ni per mi.
Només ho he probat per a tasques.
Un altre cosa que passa es que quan genero un curs, directament el MOodle em col·loca tots els professors editors del centre i tampoc ho he sapigut treure.
Moltes gràcies,
Elena
En resposta a elena lago

Re: Qualificacions activitats no visibles

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Elena!
Després de fer unes quantes proves hem detectat l'origen del problema: havíeu modificat un dels paràmetres de l'apartat Qualificacions | Paràmetres generals que feia que només es tinguessin en compte les puntuacions dels convidats. Us adjuntem una captura de pantalla per il·lustrar-ho millor. De totes formes, ja ho hem editat (deixant marcat el valor Estudiants) i, per tant, si ho proveu veure que ja podeu consultar les notes des de l'apartat Qualificacions del curs.
Una abraçada,
Sara
Fitxer adjunt agora_qualificacions.png
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Qualificacions activitats no visibles

per elena lago -
Hola Sara:
Moltes gràcies, també et comentava que quan creu un curs sense demanar-ho em col·loca tots els professors al curs, també m'ho he estat mirant i no trobo la manera de fer-los fora del meu curs. Pots mirar el curs d'Informàtica 1 i veuràs que hi son tots Trist
Elena.
En resposta a elena lago

Re: Qualificacions activitats no visibles

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Elena,

Segurament deus tenir els rols globals definits, si vas al menú d'administració-> Usuaris-> Permisos-> Definició de rols globals, veuràs si hi ha professors definits, els professors que es defineixen en aquest menú, són professors de tooots els cursos del tooot el moodle ;)

També podria ser que tinguessis professors definits a una categoria, en aquest fil s'explica com solucionar-ho: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=10201

Salut!

Pau
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Qualificacions activitats no visibles

per elena lago -
Hola Pau:
Ja ho entenc, però ara tinc un altre dubte, si trec els professors creadors de cursos, no apareixen en la resta de cursos, però com faig que siguin creadors sense que m'apareguin en tots els cursos? és a dir, com asigno els rols?
Gràcies.
Elena
En resposta a elena lago

Re: Qualificacions activitats no visibles

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Elena,

Se m'acudeixen una manera, una és que sigui l'administrador qui crei els cursos i un cop creats posi a un professor com a creador d'aquell curs i que ell acabi d'ajustar els paràmetres. Podries fer la pregunta al fòrum d'ús d'Àgora (http://phobos.xtec.cat/forum/viewforum.php?f=40) a veure si et donen una opció millor.

Salut!

Pau