Puntuació qüestionari

Puntuació qüestionari

per JACQUES MARTI GONZALEZ -
Nombre de respostes: 7
Es pot puntuar el qüestionari d'un alumne sense que aquest l'hagi fet?
L'alumne al no tenir internet no ha fet el qüestionari online i l'ha fet en paper. A mi m'interessa tenir la nota introduida al qüestionari del moodle juntament amb les notes dels altres alumnes que si que l'han fet. Es pot introduir de manera global o parcial aquesta puntuació?
Gràcies.
En resposta a JACQUES MARTI GONZALEZ

Re: Puntuació qüestionari

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola!!

Doncs jo diria que no, de fet m'ho ha dit la Sara... però no t'ho asseguro pas, per tant, des d'aquí faig una crida als semi-deus i filòsofs agora-moodlelians pq t'ajudin!

et recordo que hi ha un fòrum dedicat a qüestions d'ús... potser allà trobis el que busques: http://phobos.xtec.cat/forum/viewforum.php?f=40

Salut i sort!

Pau
En resposta a JACQUES MARTI GONZALEZ

Re: Puntuació qüestionari

per Pedro López -
Entrant com a administrador del curs a "Qualificacions", actives edició (botó dalt dreta) i veuràs que apareixen uns requadrets on es poden entrar notes o modificar les que hi hagi per a cadascun dels qüestionaris que hagin de respondre els alumnes. Per aquesta via no cal que l'hagin enviat, tu pots posar la nota que vulguis.
En resposta a Pedro López

Re: Puntuació qüestionari

per JACQUES MARTI GONZALEZ -
No trobo aquests requadrets que em dius. Això que m'expliques és per als qüestionaris?. Per quina versió de moodle està disponible? Si us plau m'ho pots especificar millor?.
Gràcies
En resposta a JACQUES MARTI GONZALEZ

Re: Puntuació qüestionari

per Pedro López -
Intentaré explicar-lo més detalladament:
  1. Entres com a administrador al teu curs.
  2. En el mòdul d'aministració fas clic a l'apartat "Qualificacions"
  3. Se t'obrirà una pantalla amb una graella on sortiran tots els alumnes del curs a la columna de l'esquerra i tots els qüestionaris i activitats avaluables a la primar filera de dalt. Cada qüestionari o activitat realitzada pels alumnes tindrà la nota corresponent o no depenent si l'han realitzat.
  4. A la part de dalt i a la dreta hi ha el botó típic que diu "Activa edició". Al fer clic entraràs en modo edició. Veuràs que ara cada alumne tindrà un requadret obert a sota de cada qüestionari, en blanc els que encara no tenen nota i amb la nota corresponent els que sí la tenen.
  5. Busca l'alumne en qüestió i a la columna del qüestionari que vulguis avaluar, al requadre corresponent, entres la nota que vulguis. Igualment podries modificar una nota ja existent.
  6. Abans de tancar no oblidis "Actualitzar" amb el botó de sota del tot de la pàgina.
Et parlo de la versió1.9.5, és a dir, l'última versió actualitzada del moodle. Espero que ara sí et serveixi.
En resposta a Pedro López

Re: Puntuació qüestionari

per JACQUES MARTI GONZALEZ -
Moltes gràcies.
Jo treballo amb la versió 1.8.9. la qual hauré d'actualitzar. Al moodle de centre que que si que és una versió 1.9.5 i funciona perfectament el que m'expliques, però a la versió 1.8.9 dins les qualificacions no hi ha accessible el boto d'activa edició i no es pot fer.
De totes maneres moltes gràcies
En resposta a JACQUES MARTI GONZALEZ

Re: Puntuació qüestionari

per Darío Castro -

Hola,

Has provat de introduir manualment la nota al mòdul qualificacions ?