Impedir enllaços automàtics

Impedir enllaços automàtics

per Anna Sais Pi -
Nombre de respostes: 3
Hola Sara! Com va tot?

Mira, el tema és que quan volem posar un enllaç a un arxiu d'àudio (mp3) , sempre surt el petit reproductor al costat de la paraula enllaçada.
Hi ha alguna manera que no surti el reproductor del moodle?, quan no vols que surti,clar.
La icona de la cadena tatxada , Impedeix enllaços automàtics, no funciona.
Vull dir que, quan li dónes, es treu l'enllaç

Ahir vaig estar parlant amb el Raül Fernández,d' Odissea, i em va donar una sol·lució una mica complicada, canviant l' html .
Hi deu haver una sol·lució des d'administració, suposo, per no haver de retocar l'html cada vegada.

Ara m'acaba d'escriure un company de música per dir-me que també li passa el mateix.

Ho podeu mirar?
Gràcies!
una abraçada

En resposta a Anna Sais Pi

Re: Impedir enllaços automàtics

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Anna!
Quant de temps sense tenir notícies teves, jejeje Gran somriure
Sobre el problema que comentes podria tenir a veure amb el filtre Connectors multimèdia que teniu activat. Si accedeixes als paràmetres del filtre (Mòduls | Filtres | Connectors multimèdia) veuràs que el primer de tots fa referència a un filtre .mp3. Pots provar de desactivar-ho per veure si així desapareixen els problemes? En cas que no sigui així indica'ns algun curs on puguem veure exactament el problema.
Bezos, abrasos i sort!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Impedir enllaços automàtics

per Anna Sais Pi -
Ara que començàveu a respirar tranquils,eh?? l'Anna torna a l'ataquerrr rialla

Sí, els connectors multimèdia els tenim activats perquè hi ha vegades que sí que volem que aparegui el reproductor.
Però altres vegades, volem "forçar" a que l'alumn@ es descarregui l'arxiu, per exemple, quan volem que l'editi amb l'audacity o que l'hagi d'incorporar en un treball amb moviemaker o en un power point.
Si surt el reproductor, els alumnes es lien. Ja saps, el camí fàcil . Veuen el play, i clas! Com aquell de la Moodle Moot que deia (amb tota la raò) que MAI ens llegim les instruccions de la rentadora somriure.
Ja sé que no és res greu. Només saber perquè no va el

I així aprofito, que no fos cas que us oblidéssiu de mi guai
Una abraçada!
En resposta a Anna Sais Pi

Re: Impedir enllaços automàtics

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Anna!

Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiii com m'agraden aquestes preguntes sense resposta!! Se m'acut que pots comprimir l'arxiu MP3 en ZIP o alguna cosa així perquè se'l puguin baixar els alumnes...

Si ens passes un enllaç amb un exemple ens ho mirarem però no sé si trobarem gaire resposta! Pensant en el manual de la rentadora... Has mira't si hi ha resposta en els botons d'ajudahelp.gif (si n'hi ha) ?

Apa, salut i manuals!

Pau