|
Fitxa d'inici de M6 |
A la fitxa d'inici teniu de manera resumida tot el relacionat amb aquest mòdul. Es detallen les UFs així com la seva temporització A més a més teniu totes les normes de convivència i d'avaluació de les UFs |
|
DIA MUNDIAL DEL FARMACÈUTIC 25 setembre |
|
|
UF1 NF1 HABILITATS SOCIALS I COMUNICATIVES (18h) |
Pps Habilitats socials i comunicatives |
|
|
UF1 NF2 ATENCIÓ A LES QUEIXES I RECLAMACIONS DELS USUARIS (15h) |
ATENCIÓ A LES QUEIXES I RECLAMACIONS en pdf |
|
|
Full de reclamacions i guia per a fer les queixes i reclamacions |
El full de reclamacions el trobem a internet però aquí teniu una mostra en paper També podeu tenir una guia de com portar a terme les queixes
|
|
Full de reclamacions oficial en web |
|
|
Web de l'agencia catalana de consum |
|
|
Article FEFAC |
|
|
Envia queixes i reclamacions a Col·legi de Farmacèutics de Barcelona |
|
|
Las reclamaciones y quejas más habituales en la oficina de farmacia |
|
|
UF2 NF1 PRINCIPIS DE MÀRQUETING (11h) |
PPS. PRINCIPIS DE MARQUETING |
|
|
PPS. PRINCIPIS DE MARQUETING (pdf) |
|
|
documents i recursos |
Com sempre aquí teniu documents i recursos per aprofundir sobre els temes que estem tractant
|
|
UF2 NF2 ORGANITZACIÓ I EXPOSICIÓ DE PRODUCTES (11h) |
PPS NF2 Organització i exposició de productes |
|
|
"Marketing y Merchandising" |
|
|
NEUROMARKETING |
|
|
"MARKETING OLFATIVO" |
|
|
"Cómo seducir con los productos" |
|
|
"¿Cómo explora visualmente el cliente los lineales?" |
|
|
Aparadors |
|