Per a què serveix el Moodle? (Grup 2)

Per a què serveix el Moodle? (Grup 2)

von gelöscht -
Anzahl Antworten: 14

Hola nois i noies de Traçat!

Avui us demanarem que feu una entrada al fòrum sobre el Moodle. Volem saber per a què creieu que serveix aquesta eina tan útil. Una vegada acabada, pengeu-la, i així podrem practicar tots junts com utilitzar el fòrum i compartir les nostres idees.

Aquí teniu alguns connectors que podeu utilitzar per expressar la vostra opinió i que us ajudaran a estructurar les vostres idees de manera clara en un fòrum:

1. Per començar, penso que...
  2. En primer lloc, crec que...
  3. Des del meu punt de vista, ...
  4. Personalment, opino que...
  5. Considero que...
  6. A més a més, ...
  7. També és important destacar que...
  8. D'altra banda, ...
  9. Per últim, ...
  10. En conclusió, ...

Endavant!

Als Antwort auf gelöscht

Re: Per a què serveix el Moodle? (Grup 2)

von Takashi Berlanga Kawamoto -
Per començar,penso que el Moodle es una pagina web que es molt util per escoles,instituts o universitats. En primer lloc crec que es una eina per estudiar i veure videos sobre el repte. També s´utiliza per fer enquestes o propostes.
Les meves coses preferides del Moodle son veure els videos i poder tindre la meva propia contrasenya. Les coses que no m´agraden del Moodle son la part de buscar la pagina web per Google. Hi han dos coses del Moodle que no té i que m´agradaria que tingues: que pugues tenir un icon com en el Kahot i que pugues parlar-li als meus amics.
Als Antwort auf gelöscht

von Eric Mateo Gómez -
Per començar penso que el moodle es una pagina que serveix per fer enquestes propostes mirar vídeos per per comentar i fer lo des de casa descarregar tasques i posarlas,tens que posar el usuari i contrasenya exemple: eric_mateo conrasenya 123456, per ulti pots fer debats etc... es una pagina que sutilitsa des de 4 de primaria asta que vulguis yo he fet tres comentaris he mirat vídeos i descarrega tasques i posarlas. d’altra banda no ho he fet des de casa el moodle. Es super fàcil de utilitzar, per que te pestanyes de haces ràpid.

ERIC MATEO.
Als Antwort auf gelöscht

von Nico Mendoza López -
Per començar penso que el moodle es una aplicació que es fa servir per contrasenya fàcil per no oblidarte i tens que treballs com caixes textos tambe tens que fer una posar un nom d’usuari ex: pepe_ juan.

per El i moodle també es per fer dinanties fer moltes coses mes.

Es pot fer servir a casa pero normal ment se utilitza a le escola i al institut.
Als Antwort auf gelöscht

von Emma Gamez Jimenez -
Jo crec que el moodle es molt bona eina per l’institut. Ara per 4t ens anirà molt be. Es molt útil i va molt be per aprendre els petits. Ami em va molt ve per aprendre i ho recomano molt per que et pots comunicar amb altra gent respondre ,aprendre... A casa també el pots utilitzar amb la família o amics. Al moodle també es pot investigar i trobar enquestes, vídeos, propostes i molta mes informació. El moodle es una eina per aprendre online fiques el teu nom barra baixa i contrasenya després tornes a ficar el teu nom i una altra contrasenya la tornes a ficar (per comprovar que no t’equivoquis) El recomano molt!
Emma
Als Antwort auf gelöscht

von Leah Serrano Quintana -
Jo crec que serveix el moodle per... Crec que es com un “taller” com per escriure informacions com per propostes de l’ordinador però també crec que serveix per cuan siguis mes gran (mayor).
Però no només per 4t de primaria sinó per cuan sigui mes mayor per que lo necesitas cuan traballas hi ha vegades que lo necesites normalment o que... també en casa lo pots tenir per que es una app jo crec.
I lo pots usar per moltes coses (de treballar o per propostes) En el moodle pots fer...com ver vídeos per infomacio fer propostes con de las estapes de Vida (que el exemple lo e fet). I pots també fer...respondre encestes, escriure, veure vídeos, i ect...
Als Antwort auf gelöscht

von Marc Capilla Jimenez -
QUE ES EL MOODLE.
El moodle es com una aplicació que serveix per cassa i per
L` escola. A més a més serveix per ajudar preparar-te per
L´ estitut. Tens que posar la contrasenya per exemple
Ka453879. El usuari pots posar per exemple al teu nom
Per buscar-ho pots posar Mikel Marti i Pol.
Als Antwort auf gelöscht

von Gisela Requena Sánchez -
Per començar crec que el moodle es molt bona eina per fer propostes del repte, de mates per moltes mes matèries es utiliza en 4th cicle superior en la eso i a mes a mes en batxillerat.
D’ altra banda per obrir sesio ten que tenir una contrasenya fàcil per exemple silvia1234 o silvia4321 i tambe un nom e usuari que te que ser així el teu nom _el teu primer apellit per exemple : silvia_sanchez

Per ultim pots respondre els comentaris
Als Antwort auf gelöscht

von Aleix Manzano Cerrato -
Per començar el moodle es una aplicació per aprendre que s’utilitza per petits i molt mes grans.
També s’utilitza molt. personal ment mi opinió aquesta aplicació s’utilitza molt per les faltes de ortografia, per fe els deures a casa i envia a la mestre, també s’utilitza per investigar al principi tenien de posar una contrasenya.
de ALEIX
Als Antwort auf gelöscht

von Marcos Amoros Marin -
1-Peneso que el moodle es una eina per estudiar i aprende ,tanve serveix per buscar informacio sobre algun tema com per exenple que es un terretremol.
A mes a mes pots posar contra senya en el teu usuari.
Als Antwort auf gelöscht

von Mar Iglesias Garcia -
Per començar el moodle es una aplicació que no nomes serveix per aquest curs sinó fins sisè.
S’ utilitza per aprendre veient vídeos i moltes coses mes per exemple:Enquestes,propostes,vídeos,pots respondre els teus companys...

Hem fet coses de la vellesa pero el primer dia vam estar investigant.A lo de la vellesa hem estat mirant vídeos sobre enfermetats de avis o a vegades de adults.

A mes a mes a casa també et pots ficar a la aplicació!
Hi existeixen altres aplicacions que s’ assemblen.
Hem estat parlan de l’ usuari i la contrasenya. La contrasenya ha de ser inventada i fàcil de recordar. En canvi el usuari es el teu nom barra baixa i el cognom.Per exemple:nom_cognom.Te que ser sempre en minúscula.

La eina de treball moodle nomes s’ utilitza en el Miquel Marti i Pol.
En conclusió:Es una eina de treball molt guay!
Als Antwort auf gelöscht

von Naia Pena Gómez -
El moodle serveix des de quart de primària fins quan vulguis, el moodle es una eina molt útil per a l’escola i fins a casa, al moodle es pot investigar, fer propostes, mirar vídeos, respondre enquestes, crear propostes, respondre preguntes, respondre als nostres companys i companyes, mil coses mes!
A mes a mes nosaltres podem crear el nostre usuari i la nostra contrasenya per exemple jo em dic Paula Nuñez el meu usuari seria paula_nunez (tot en minúscula) (no es pot posar la ñ) i la nostre contrasenya ens la podem inventar però te que ser alguna cosa que ens agradi perquè ens tenim que en recordar, si a mi (la Paula) m’agrada cantar la meva contrasenya podria ser: cantar123.
Per tancar sessió hi ha que anar a les nostres inicials les meves serien PN (P de Paula i N de Nuñez) li dono i em surt sortir li dono i es tanca la sessió. Al principi ens surt si volem guardar la contrasenya o si no la volem guardar mai li tenim que donar a mai.

De Naia :)