Per a què serveix el Moodle? (Grup 1)

Per a què serveix el Moodle? (Grup 1)

von gelöscht -
Anzahl Antworten: 30

Hola nois i noies de Traçat!

Avui us demanarem que feu una entrada al fòrum sobre el Moodle. Volem saber per a què creieu que serveix aquesta eina tan útil. Una vegada acabada, pengeu-la, i així podrem practicar tots junts com utilitzar el fòrum i compartir les nostres idees.

Aquí teniu alguns connectors que podeu utilitzar per expressar la vostra opinió i que us ajudaran a estructurar les vostres idees de manera clara en un fòrum:

1. Per començar, penso que...
  2. En primer lloc, crec que...
  3. Des del meu punt de vista, ...
  4. Personalment, opino que...
  5. Considero que...
  6. A més a més, ...
  7. També és important destacar que...
  8. D'altra banda, ...
  9. Per últim, ...
  10. En conclusió, ...

Endavant!

Als Antwort auf gelöscht

Re: Per a què serveix el Moodle? (Grup 1)

von Mia Munoz Parisé -
Segons la meva opinió, crec que el moodle es fa servir perquè els infants trobin un altre tipo de treball a traves de la tecnologia (a traves de l'ordinador) es a dir, dur a terme la habilitat tecnològica realitzant propostes, treballs, vídeos, enquestes, debats, preguntes i respostes, eines... i tot això ho fem tenint en compte que el nostre cervell encara s'està desenvolupant llavors tenim un us responsable del temps d'avant la pantalla.
També es important destacar que a mesura que anem millorant, cada curs serà més fàcil i llavors a l'institut, la universitat... no serà tant complex perquè ara a l'escola ho estem prevenint. I aquesta es la meva opinió de "perquè serveix el moodle" gracies per deixar-nos expressar la nostra opinió. A VEURE QUINA OPINIO TENEN ELS MEUS COMPANYS!
Als Antwort auf Mia Munoz Parisé

von Lucas Gomez Lasmarias -
Estic d'acord amb el que as posat pero pot ser no sigui tan facil perquè cada curs puja la dificultad. Si que ja serem mes grans i tendrem mes experiencia pero les mestres ho posaran les propostes mes dificils. Pero pot ser que no agi entes el que volies comunicar si es aixi respon
Als Antwort auf Mia Munoz Parisé

von Daniela Testuri Milan -
Estic molt dacor amb la opinió de la Mia perque crec que te molta raó.
Als Antwort auf Daniela Testuri Milan

von Mia Munoz Parisé -
Moltes gracies Daniela! He intentat explicar-ho el millor que he pogut. Estic molt contenta de que la meva opinio agradi i s'entengui
Als Antwort auf gelöscht

von Lucas Gomez Lasmarias -
Desde el meu punt de vista el moodle serveix per què les mestres ... -envïn deures i despres coregirnos.
-envÏn alguns videos.
-es pot aprendre moltes coses com videos sebre la vib o gij i de moltes tematiques diferents.

i aquesta es la meva opinio sobre el moodle i la vostra quina es!?.
Als Antwort auf Lucas Gomez Lasmarias

von Mia Munoz Parisé -
Tenint en compte que les mestres no son les úniques que fan servir el moodle, els infants també, en la meva opinió el moodle es fa servir sobre tot perquè els infants experimentin la tecnologia per ferla servir mes endavant. (Amb us responsable)
Als Antwort auf gelöscht

von Daniela Testuri Milan -
La meva opinió es que el Moodle es una eina que ens pot ajudar molt i es una aplicació molt bona per fer els Deures, Éines , Vidieos, Notices i també es bona i si algun dia la Marta ens envia deures per a fer a casa online i si tenim alguna pregunta li podem preguntar des de el Moodle i una cosa que no es pot utiltzar es fer video trucades i molt més. i quina es la vostre opinió?
Als Antwort auf gelöscht

von Hector Torruella Crespo -
En primer lloc, crec que el Moodle és una molt bona eina per practicar la tecnologia, per fer deures, debats, tasques. També crec que és bona manera d'avançar-se al institut, per no tenir problemes en tecnologia.

També és important destacar que aprens molt perquè la Marta penja vídeos sobre diferents temàtiques per exemple: matemàtiques, ortografia, "vols ser delegat o delegada". Diferents coses per l'estil. Les coses que no es poden fer en el Moodle son: utilitzar-lo malament. I a vosaltres us agrada o us encanta el Moodle?
Als Antwort auf gelöscht

von Lucia Savo Ramallo -
Personalment la meva opinió es que...el moodle es per mi una aplicació de aprenentatge sobre l'escola miquel m...
Que te moltes aplicacions com de angles , mates mans... i sobre tot te ANUNCIS però no pugen res però és igual.
El ambient de Fòrum es un ambient i es de música i el ambient lo fa una mestra.
I el moodle te vídeos de informació ,te eines per aprendre amb alguna informació que no sabíem.
¡¡ARA QUE JA E ACABAT DE ESCRIURE ESPERO QUE PENSIS LO MATEIX QUE JO!!
Als Antwort auf gelöscht

von Chloe Rodriguez Aguilar -
Personalment, opino que el Moodle serveix per investigar coses. aprendre o repasar coses. per que vaig veure vídeos de j o g o amb Lletra que ens costa mes com b o v ames ames hi havia una eina per aprendre de les forma y per últim havia una altra pagina que en podia escriure una paraula te explicava que significa. aixo es el que jo penso per que serveix el moodle. que penseu vosaltres?
Als Antwort auf gelöscht

von Carlota Atero Canedo -
La meva opinió personal del Moodel es una eina per aprendre que t´ajudi a fer servir l´ordinador i es una aplicació en la que pots veure videos que t´ajuden a aprendre com sortir, com entrar,
com vaixar la veu com pujar, com pararo... i que penseu vosaltres sobre el Moodel?
Als Antwort auf gelöscht

von Eric Martinez Bascompte -
Per començar, penso que el Moodle es per aprendre les sumes les restes les multiplicacions i divisions com es diuen els animals amb b o v les paraules g o j veure vídeos del cos huma les seves parts En conclusió es per aprendre fer revisió de les coses que has apres. Vídeos sobre diferents tematiques aquesta es la meva opinió quin es la vostre.
Als Antwort auf gelöscht

von Amira Moral González -
Per començar penso que el moodle es una ajuda per parla dels deure. Informació etc A més a més te videos per ajudarnus de faltes de ortografia . considero que es molt divertit es com un dinantia on las profasoras escriuen la informació important el moodle es molt divertit pero no es un vídeos joc es una ap per investigar a coses de la escola no per ferli un mal us espero que us hagi agradat la meva informació.
Als Antwort auf gelöscht

von Vega Alvarez Alcalde -
Des del meu punt de vista crec que el Moodel serveix per posar els deures, posar videos, per aprendre escriptura ...... segons el que he vist es pot veure les notícies i et dona informacio Les coses que crec que no podem fer son videotrucades . Aixo es el crec que es el Moodel.
Als Antwort auf gelöscht

von Lucas Lozar Ondono -
El moodle es una eina per aprendre don tots podem aprendre a utilitzarlo autonòmament.
Podem aprendrem am vidios o text llarcs, ens explica coses que no sabem.
Tots podem aprendre a utilitza mi Jo el ordinador.
PER MI EL MOODLE ME MOLA, ADÉU.
I PER TU QUE ES.