Pàgina principal

Pàgina principal

per Meritxell Tudela -
Nombre de respostes: 5

Bona tarda,

No he sabut trobar aquesta consulta en altres fòrums. L'any passat teníem una pàgina principal en la qual podíem veure els nostres cursos, i no només això, sinó que també vèiem si hi havia hagut participacions als diferents fòrums i si hi havia algun qüestionari actiu, sense haver d'entrar a cada curs. Jo treballo amb 4 cursos moodle, i en tots hi ha fòrums i qüestionaris. Se'm fa força pesat haver d'anar mirant dins de cada curs si hi ha hagut o no participacions. no només és per la meva comoditat, sinó que pels alumnes els era molt més fàcil controlar les tasques que tenien obertes per fer si es veien ja d'entrada.  

És possible configurar aquest tema? No ho he sabut trobar ens els paràmetres dels cursos.

Moltes gràcies,

Meritxell

En resposta a Meritxell Tudela

Re: Pàgina principal

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Meritxell,

Intueixo que el que teníeu activat era que la pàgina principal del Moodle fos era el tauler propi de l'usuari que entra. Si no vol ser activat per a tothom (suposo que per això ja no ho veus) el que pots fer és posar l'URL del vostre Moodle i afegir un /my al final, d'aquesta manera veuràs el teu tauler amb els teus cursos fòrums, tasques... quedaria així:

http://agora.xtec.cat/nomdelcentre/moodle/my

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Pàgina principal

per Meritxell Tudela -

Moltes gràcies, era això!

Una altra pregunta, això es podria configurar d'alguna manera des de l'administrador per tal que per defecte tots els alumnes en entrar ja anessin a la seva pàgina "my" sense haver-ho d'escriure?

Gràcies,

Meritxell

En resposta a Meritxell Tudela

Re: Pàgina principal

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Meritxell,

si aneu a Administració del lloc | Aparença | Navegació -> Pàgina d'inici per als usuaris, podreu triar si voleu la pàgina d'inici normal, el Tauler o bé que cada usuari triï el que més li agradi.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Pàgina principal

per Meritxell Tudela -
Gràcies Mònica, però he estat intentant fer això i no em surten aquestes opcions. Des d'administració del lloc puc anar a "primera plana" i aquí modificar paràmetres, però en cap combinació obtinc el mateix que amb el /my que ahir em vas indicar. He trobat la manera que em surtin els cursos de cadascú en entrar, però no es veuen ni els qüestionaris oberts ni els xats.
Tu em dius que hauria de trobar l'opció Navegació- pàgina d'inici pels usuaris, i això no ho trobo, potser no ho estic fent bé.
El què jo voldria és que cada alumne quan entrés es trobés a la pàgina inicial amb només els seus cursos, i també ja en aquesta pàgina pogués veure si hi ha fòrums i qüestionaris actius.

Gràcies de nou,
Meritxell
En resposta a Meritxell Tudela

Re: Pàgina principal

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Meritxell,

per trobar l'opció a Administració del lloc | Aparença | Navegació has d'accedir amb l'usuari "admin" del Moodle. És un paràmetre d'administració on per exemple els gestors no hi tenen accés. Amb quin usuari ho estàs mirant de fer?


Fins ara,

Mònica