Allau de login error

Allau de login error

de DANIEL FERNANDEZ GARCIA -
Número de respuestas: 7
Sóc profe i també administrador del moodle del meu centre:

http://agora.xtec.cat/iesalcarras/moodle

Aquesta tarda he provat d'entrar com a profe (usuari + contrassenya) i em dóna login error. Miro de canviar la contrassenya i segueix el problema. Consulto registres i veig que una gran quantitat d'alumnat que ha estat treballant avui a la tarda ha tingut i està tenint el mateix problema. I parlo de més de 350 usuaris.
Què els hi dic demà quan els vegi?
En respuesta a DANIEL FERNANDEZ GARCIA

Re: Allau de login error

de Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Daniel!

Ahir per la tarda (sobre les 18:00) vam incloure unes actualitzacions al servidor Àgora per tal de solucionar els problemes que han aparegut aquesta setmana. Per tant, pot ser que les errades que comentes siguin degudes a que aquestes persones van intentar entrar mentre s'estava fent aquesta actualització. Ara bé, per tal d'assegurar-nos de que tot està funcionant correctament, ens aniria molt bé que ens confirmessis si el problema amb l'entrada d'usuaris persisteix o es tracta d'un error puntual d'ahir per la tarda. Si algú altre té el mateix problema també ens aniria bé saber-ho (per descartar que sigui degut a un problema de configuració del vostre espai Moodle).

Disculpeu les molèsties que us hagin pogut ocasionar les aturades d'aquesta darrera setmana. Amb els canvis d'ahir el rendiment hauria de millorar notablement (tot i que continuem treballant per solucionar altres problemes menors que apareixen de tant en tant, com ara el proxy error).

Bezos, abrasos i gràcies per la paciència i comprensió!

Sara
En respuesta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Ara mateix els problemes de login error continuen. Jo mateix com a profe no puc entrar (prou sort tinc que ho puc fer com a admin). I el mateix passa amb alguns alumnes.

La nostra adreça és:

http://agora.xtec.cat/iesalcarras/moodle/

Holoo Daniel!

I no heu tocat res de la configuració del servidor? És estrany perquè l'accés al portal d'Àgora, per exemple, funciona correctament. Recordes quines van ser les darreres modificacions que vau fer al vostre espai abans de que comencessin aquests problemes amb el login?

Bezos, abrasos i fins ara!

Sara

De la configuració del servidor no he tocat absolutament res. De modificacions a l'espai, cada professor ha fet les que corresponen als seus cursos (afegir tasques, recursos, etc.), però no penso que això pugui produir l'error en les contrassenyes.

Potser em faig una miqueta pesat, però tinc al centre revolucionat, perquè tant alumnes com profes em demanen què passa amb els errors de login, com poden els alumnes accedir als cursos per fer la feina, com poden els profes accedir a agora per consultar documents o penjar recursos, etc.
I no sé què contestar-lis que, francament, els deixi tranquils.
Que s'arreglarà el nostre problema de login?
He provat de restaurar un curs d'agora a phobos i allí si funcionen les contrassenyes. A què es deu això?

Holoo Daniel!!
Hem estat revisant la configuració del vostre espai Moodle i sospitem que el problema és que a Autenticació | Gestió de l'autenticació heu amagat l'opció Autenticació basada en el correu electrònic. Ara l'hem tornat a activar i, per tant, aniria bé que algun del usuaris que tenien problemes tornessin a intentar-ho per confirmar que és això.
Esperem la vostra resposta per saber si hem de continuar investigant o és això!
Bezos, abrasos i sort!!
Sara

Gracias pel vostre ajust, ara tot torna a funcionar perfectament. Et puc assegurar que no tinc ni idea de com ha pogut canviar-se aquesta opció, perquè jo no hi he modificat cap paràmetre (de fet, ignorava ni que existís això de Autenticació basada en el correu electrònic).

Tanmateix, bé està el que bé acaba. Gràcies de nou en el meu nom i en nom de la comunitat del meu IES (que torna a respirar). Bon cap de setmana.