Els alumnes no poden veure les qualificacions ni les retroaccions

Els alumnes no poden veure les qualificacions ni les retroaccions

per Romà Mendoza -
Nombre de respostes: 11
Hola, sóc professor de l'IES Joan Miró de Cornellà i aquest curs m'he engrescat en penjar continguts i tasques al moodle. No tinc cap problema alhora de qualificar als meus alumnes, inclús l'exportació és correcte.
El problema es troba en què els alumnes no poden veure les qualificacions de gairabé totes les tasques ni les retroaccions.
Què és el que hauria de revisar? És qüestió de configuracions?
Moltes gràcies.
http://agora.xtec.cat/ies-joanmiro/moodle
En resposta a Romà Mendoza

Re: Els alumnes no poden veure les qualificacions ni les retroaccions

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Romà!
En principi sembla un problema de configuració. Per solucionar el problema pots editar els Paràmetres del curs per comprovar que Mostra les qualificacions té seleccionat . Ja ens diràs si amb això es soluciona el problema!! En cas que no sigui així, ens aniria bé que ens diguessis algun dels cursos en que us passa.
Bezos, abrasos i sort!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Els alumnes no poden veure les qualificacions ni les retroaccions

per Anna Sais Pi -
Jo tinc el mateix problema, els alumnes veuen la meva retroacció però no la qualificació.
A Paràmetres està correcte.
http://agora.xtec.cat/iespalafolls/moodle/


En resposta a Anna Sais Pi

Re: Els alumnes no poden veure les qualificacions ni les retroaccions

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!

Es tracta d'un problema general de tots els cursos o només passa a cursos concrets? Sabeu si només passa amb les tasques o tampoc es pot veure la qualificació a altres activitats? Anna, ens pots indicar algun dels cursos on us passa això per intentar localitzar l'error? Gràcies!

Bezos, abrasos i fins ara!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Els alumnes no poden veure les qualificacions ni les retroaccions

per Anna Sais Pi -
Hola altre cop, Sara

Perdona per no haver posat els cursos.

http://agora.xtec.cat/iespalafolls/moodle/course/view.php?id=301
http://agora.xtec.cat/iespalafolls/moodle/course/view.php?id=281

Em passa en aquests dos, que són els meus. Els dels altres professors no ho sé perquè encara no els tenen operatius.

Mira ,he entrat com si fos una alumna, i això és el que ells veuen

http://agora.xtec.cat/iespalafolls/moodle/grade/report/user/index.php?id=301


L'escala de qualificació l'he creat jo, que no fos cas que aquest fos el problema.
He estat mitant per tot arreu , administració, paràmetres, escales, etc. i no ho veig.

L'altre tema : recordes que vaig restaurar un curs a la primera plana?
Bé, no ha sigut massa greu, perquè al menys no s'han esborrat els cursos dels companys.
Però abans de restaurar, havia pujat 3 backups de més de 10 Mb cadascun.
Vam tornar-los a pujar, però només hi ha un a fitxers del lloc , amb data 28 de setembre.
Què ha passat amb els altres dos?
Encara estan pendents o s'han esborrat?
M'ho pots mirar, si us plau.
Moltes gràcies, Sara
Una abraçada
Fitxer adjunt pantalla_moodle.jpg
En resposta a Anna Sais Pi

Re: Els alumnes no poden veure les qualificacions ni les retroaccions

per Anna Sais Pi -
Hola Sara! em sap greu tornar-ho a preguntar:
què en saps dels backups perduts?

http://agora.xtec.cat/iespalafolls/moodle

Moltes gràcies

En resposta a Anna Sais Pi

Re: Els alumnes no poden veure les qualificacions ni les retroaccions

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Anna!

Disculpa per no haver respost abans però estàvem analitzant el problema de les qualificacions per intentar trobar una solució! Ara bé, l'únic que hem aconseguit esbrinar és que, si fas una còpia de seguretat del curs i la restaures el problema persisteix (és a dir, només teniu el problema al vostre curs, a les còpies que hem restaurat als espais de prova les qualificacions es veuen correctament (com pots apreciar a la captura que t'adjuntem). Per tant, la nostra recomanació per intentar solucionar el problema és que facis una còpia de seguretat i restauració dels cursos on tens problemes i treballis sobre la restauració per veure si així es mostren correctament les qualificacions.

Una altra cosa que també hem vist és que, si descarregues les qualificacions a un full de càlcul (OpenOffice, per exemple), les qualificacions també es mostren correctament.

L'altre tema : recordes que vaig restaurar un curs a la primera plana?
Bé, no ha sigut massa greu, perquè al menys no s'han esborrat els cursos dels companys.
Però abans de restaurar, havia pujat 3 backups de més de 10 Mb cadascun.
Vam tornar-los a pujar, però només hi ha un a fitxers del lloc , amb data 28 de setembre.
Què ha passat amb els altres dos?
Encara estan pendents o s'han esborrat?
Probablement aquests fitxers es van esborrar quan vau restaurar el curs a la pàgina principal. Per tant, haureu de tornar-los a pujar de nou ja que actualment no hi ha cap petició pendent de fitxer que s'hagi de pujar.

Bezos, abrasos i sort!!!

Sara
Fitxer adjunt agora_qualificacions_escales.png
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Els alumnes no poden veure les qualificacions ni les retroaccions

per Anna Sais Pi -
Sara, no anem gens bé.
Per tant, la nostra recomanació per intentar solucionar el problema és que facis una còpia de seguretat i restauració dels cursos on tens problemes

Ho he fet i resulta que surt aquest error, i el que és pitxor, el curs s'ha restaurat sense les activitats!
O sigui que l'haig de fer de nou.
Estic molt disgustada, tot això està portant molta feina i no porta enlloc.
No puc restaurar els cursos i els que restauro acaben petant




Fitxer adjunt pantallasso_error_1.jpg
En resposta a Anna Sais Pi

Re: Els alumnes no poden veure les qualificacions ni les retroaccions

per Anna Sais Pi -
http://agora.xtec.cat/iespalafolls/moodle/course/view.php?id=281
Les activitats han desaparegut
Només queda la icona
Si clico a sobre surt això

Fitxer adjunt pantallasso_error_2.jpg
En resposta a Anna Sais Pi

Re: Els alumnes no poden veure les qualificacions ni les retroaccions

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Anna!

Un parell de preguntes per intentar-te ajudar:
  • Això t'ha passat als dos cursos o només al que ens expliques?
  • Has restaurat el curs a sobre del que ja tenies o ho has fet en un curs nou??
Potser no quedava prou clar en les nostres explicacions però la idea era que ho féssiu en un curs nou!! En concret aquestes proves van consistir en restaurar el curs de Música de 4rt d'ESO (http://agora.xtec.cat/iespalafolls/moodle/course/view.php?id=301) en un curs nou i, en aquest cas, tot va funcionar correctament.

Si heu restaurat el curs a sobre del que ja teníeu, ens podeu enviar o dir on podem trobar la còpia de seguretat per revisar-la i intentar que funcioni la restauració?

Bezos, abrasos i ànims!!
Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Els alumnes no poden veure les qualificacions ni les retroaccions

per Anna Sais Pi -
Hola Sara,

a veure si podem arreglar-ho.
  • Tema backups : els vam pujar una altra vegada , DESPRÈS de restaurar la primera plana, però només se'n veu 1 dels 3 . La pregunta és PERQUÈ.
Solució des d'Àgora : posar-los vosaltres altre cop a fitxers de primera plana.
  • Restaurar altre cop un curs, pel tema de les qualificacions: vaig provar de les 2 maneres, a sobre del curs i com a curs nou, i CAP de les 2 maneres ha funcionat, perquè, com et vaig posar en el pantallasso, la còpia de seguretat no va funcionar . El que no sé és perquè.
es pot recuperar el que hi havia abans d'ahir?
Si la resposta és correcta, endavant!

uf! suposo que ens passa a tots que ens posem nerviosos perquè no podem fer res. Necessito els cursos perquè ho tinc tot posat allà, i els alumnes no poden treballar-hi.I ja fa un mes que haurien d'estar funcionant!

Abans, amb Phobos no m'havia passat mai cap problema d'aquests.
Suposo que pel fet de que tens accés al ftp, i ho pots controlar millor.

Els meus backups són molt pesats, ja sé. Però porten molta música.
Espero que es pugui solucionar tot avui.
Gràcies

En resposta a Anna Sais Pi

Re: Els alumnes no poden veure les qualificacions ni les retroaccions

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Anna!
Per solucionar el problema dels fitxers de backup que han desaparegut el que podeu fer és tornar-los a enviar (igual que ho vau fer l'altra vegada) i ja us els tornarem a validar.

Sobre el curs que us dóna problemes l'única solució provisional que hem trobat de moment és que restaureu de nou el curs sense dades d'usuaris a les activitats Hotpotatoes i Qüestionari (que són les que donen problemes). Pel que hem vist per les proves que hem fet la còpia de seguretat té alguna errada (perquè hem intentat restaurar-la a altres espais sense èxit) i, per aquest motiu, i com es va sobreescriure el curs original, em sap greu però és difícil (per no dir impossible) recuperar aquesta informació Trist Ja ens informareu si d'aquesta forma podeu restaurar el curs (tot i que sigui sense algunes dades d'usuaris).

Si us podem ajudar amb alguna cosa més ja ens direu. Ens aniria bé que, si trobeu alguna altra errada relacionada amb els qüestionaris i hotpotatoes (que són els que més fallen a Moodle dins d'Àgora) ens aviseu per intentar solucionar-lo el més aviat possible!!

Disculpeu les molèsties que aquestes errades us hagin pogut ocasionar.

Bezos, abrasos i sort!!

Sara