Pares delegats

Pares delegats

per CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE -
Nombre de respostes: 1

Bona tarda.

Enguany hem creat una junta de pares i mares delegats a l'escola. Aquesta figura de mare/pare delegat/da rebrà els suggeriments, queixes, idees, problemàtiques que les famílies vulguin expressar i faran d'intermediaris entre les famílies i escola / AMPA. 

M'agradaria que al bloc de cada classe, hi hagués un giny a la barra lateral esquerra que digués, per exemple: comunica't amb el pare/mare delegat/da de P3A. Els pares haurien de fer clic en aquell enllaç i anirien a un google forms que haurien d'omplir per expressar la queixa/suggeriment, etc

Per exemple:

https://goo.gl/forms/8GQcTGSHWE1hKGgm2

El problema que em trobo és que com he estat jo el que ha creat el formulari, sóc jo el que rebo les "respostes" i la meva idea és que fos el pare/mare delegat/da en qüestió qui rebés les comunicacions i les pogués gestionar sense dependre de direcció.  Algú té idea de com es pot fer? Si convido a un usuari a editar aquest formulari, pot entrar i editar a respostes la configuració per rebre notificació quan hi hagi resposta nova, però ho ha de fer cada pare/mare delegat/da i el problema és que NO tothom té Gmail... 


Algú té alguna idea per poder solucionar-ho? 

En resposta a CHRISTIAN ALVAREZ LUQUE

Re: Pares delegats

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Christian,

pel que sembla les respostes les rep el propietari del formulari. Una possible solució que se m'acut és que creis un filtre al teu correu que reenviï aquests missatges als pares que vulguis, d'aquesta manera veuran les entrades tinguin o no correu de Gmail.

Fins ara,

Mònica