Servei Moodle inoperatiu.

Servei Moodle inoperatiu.

par Josep Maria Viñolas Auquer,
Nombre de réponses : 2
Hola,

Portem diversos dies amb problemes amb el servidor on s'allotja el Moodle, al menys el de l'IES Escola del Treball. Ja he avisat diverses vegades que els problemes que apareixen semblen ser deguts a una sobrecàrrega al sistema i, avui ha fallat durant més d'una hora i mitja al matí, desesperant a diversos professors.

Els problemes que tenim són continuats i es repeteixen (en detallo algún al final del missatge):
  • Database Overflow
  • System Overloaded
  • Proxy Error
Des del SAU se m'informa per correu que ells no porten aquestes qüestions i que vosaltres sou qui les heu de resoldre. De totes maneres si truco al telèfon que se m'indica (902.532.100) em diuen que hi ha una problemàtica i que hi estan treballant per solventar-la. Em podríeu dir si em respon el mateix departament quan hi contacto per l'adreça sau.educació@gencat.cat i quan hi truco per telèfon? Ja que si es així no entenc perquè hi estan treballant quan hi contacto per telèfon i no hi treballen si ho pregunto per correu.

Us agrairia que ens doneu alguna mena de sol.lució/explicació de què està succeïnt i quan es sol.lucionarà. La moral de molts professors, que han fet l'esforç d'afegir continguts, està per terra en no poder utilizar-lo en el moment que més el necessiten.

Salutacions.


Error Nº1:

Error: Database connection failed.

It is possible that the database is overloaded or otherwise not running properly.

The site administrator should also check that the database details have been correctly specified in config.php


Error Nº3:

Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request POST /iesescoladeltreball/moodle/login/index.php.

Reason: Error reading from remote server



En réponse à Josep Maria Viñolas Auquer

Re: Servei Moodle inoperatiu.

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Holooo Josep Maria!

Gràcies pel missatge. Com t'hem comentat a un dels missatges que ens has enviat, des de fa alguns dies estem treballant amb l'equip d'Arquitectura Tecnològica del Departament per intentar solucionar el més aviat possible aquests problemes (que semblen relacionats amb la sobrecàrrega en el nombre de connexions a la base de dades que produeix alguna de les funcionalitats de Moodle). Us mantindrem informats de com evoluciona el tema però, de moment, us hem de demanar paciència i disculpes pels problemes que aquesta incidència us pugui ocasionar. Ara per ara no sabem si la solució definitiva arribarà avui, demà o la setmana vinent, però us voldria transmetre tranquil·litat perquè som conscients del problema i estem fent tot el que puguem per solucionar-ho. Com heu pogut veure, ara el servei s'ha tornat a restablir amb una solució temporal que ens dóna una mica més de marge per trobar la definitiva.

Per altra banda, en referència als comentaris del SAU, t'agraïm moltíssim la informació que ens has fet arribat. Des del passat 1 d'octubre el SAU el porta una altra empresa i, per tant, probablement els malentesos que comentes són deguts a que, amb aquest canvi, encara no s'ha fet el traspàs de tots els projectes i protocols. De totes formes, contactarem amb ells per intentar que es posin al dia (com a mínim amb l'Àgora) el més aviat possible.

Bezos, abrasos i mil gràcies per la comprensió!
Sara
En réponse à Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Servei Moodle inoperatiu.

par Josep Maria Viñolas Auquer,
Hola Sara,

Ara ens queda molt més clara la situació en la que es troba aquesta problemàtica. Esperem que ho pogueu resoldre el més aviat possible.

Moltes gràcies.