Canvi de mail

Canvi de mail

per ELISABET ALSINA PAGES -
Nombre de respostes: 3
Hola,
quan dono d'alta els alumnes a un curs els hi poso un mail genèric per tal que ells el canviin.
Els professors m'han comunicat que el canvi nop es pot dur a terme. Els hi surt el missatge:

Correu electrònic

Canvi pendent. Obriu l'enllaç que us hem enviat a l'adreça correu_professorr@gmail.com.
Cancel·la el canvi de correu

I al professor no li arriba cap missatge.

Que em falta configurar?

Gràcies
En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Canvi de mail

per Pau Ferrer Ocaña -
Hola Bet,

He comprovat la teva configuració al bloc d'administració: Servidor-Correu.
Sembla tot correcte però hauries de revisar el nom d'usuari i contrasenya.
També pots comprovar que l'adreça del professor: (correu_professorr@gmail.com) està ben escrita.

Si el problema no es soluciona, pots provar desactivant que aquesta notificació sigui necessària. Tot i que ho hauries d'estudiar primer què comporta: Pensa que sense aquesta confirmació, un alumne es pot canviar de correu sense l'aprovació d'un professor.
Per desactivar aquesta característica has de dirigir-te al bloc d'administració: Seguretat-Normativa del lloc. Un cop allà, cerca: "Confirmació de canvi de correu" i desactiva'l. D'aquesta manera els usuaris es podran canviar el correu sense la confirmació del professor.

De tota manera, passaré nota a veure si hi ha algun problema en el servidor.

Salut i...
Pau!
En resposta a Pau Ferrer Ocaña

Re: Canvi de mail

per ELISABET ALSINA PAGES -
Hola Pau,

l'adreça del professor es correcte. A més a més m'ho han comentat un parell de professors o sigui que sembla general.

De moment treuré la confirmació de canvi de correu a l'espera de que em digueu alguna cosa més.

Moltes gràcies.

Bet