problemes per validar usuaris Moodle-NODES

problemes per validar usuaris Moodle-NODES

per David Vicente Montañá -
Nombre de respostes: 5

Hola,

Molts companys del claustre em comenten que el sistema no els hi permet validar-se al NODES, quan intenten fer-ho a través del Moodle>Navegació>Accedeix a NODES

Abans es podia i ara no, potser hi ha un problema puntual?


Gràcies,

David


En resposta a David Vicente Montañá

Re: problemes per validar usuaris Moodle-NODES

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola David,

ens podeu passar una captura de l'error que els dóna? li passa a tots els usuaris, o només a alguns?

Ens hauríeu de dir també l'URL del vostre Nodes.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: problemes per validar usuaris Moodle-NODES

per Carles Grabuleda Teixidor -
Bon dia,


Aprofito aquest fil per comentar un problema que tenim amb la gestió d'usuaris. Al nostre centre utilitzem moodle de fa temps i iniciem Nodes ara. Tenim els usuaris registrats a moodle i volem fer,  i fem, la validació a Nodes des de Moodle, tal com fèiem amb l'antiga Intraweb. No hi tenim problema perquè els usuaris accedeixin a nodes per aquesta via, però com a administrador, veig que els usuaris de moodle no em queden automàticament reconeguts a la llista d'usuaris de Nodes. Això em dificulta, per exemple, obrir blocs o nodes privats perquè no em consten com a usuaris de nodes. Per això us pregunto si podríem fer alguna mena de doble validació que em reconegués els usuaris, o alguna entrada massiva d'usuaris a nodes, o bé algun sistema alternatiu perquè em reconegués els usuaris cara a fer blocs-nodes privats.


Gràcies

Carles Grabuleda-Institut Ridaura


En resposta a Carles Grabuleda Teixidor

Re: problemes per validar usuaris Moodle-NODES

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carles,

els usuaris que accedeixen a través del Moodle es creen de forma automàtica al Nodes i sí que es visualitzen a la llista d'usuaris. En el teu cas, pots comparar la llista d'usuaris de Nodes (https://agora.xtec.cat/iesridaura/wp-admin/users.php) amb la llista dels usuaris autenticats via Moodle (https://agora.xtec.cat/iesridaura/wp-admin/options-general.php?page=wordpress-social-login&wslp=users). Si detectes que no ha funcionat amb algun usuari ens ho dius i ens ho mirem.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: problemes per validar usuaris Moodle-NODES

per David Vicente Montañá -

Hola Mònica,

De moment t'envio url del nostre NODES, i la captura de pantalla ja demanaré que me la facin arribar els companys.


Merci,

David


En resposta a David Vicente Montañá

Re: problemes per validar usuaris Moodle-NODES

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola David,

ara mateix hi ha un problema amb les llistes blanques de la configuració del Social Login. De moment hauries de treure els correus de la llista blanca i, en principi us funcionarà correctament. Si no, només els usuaris de la llista blanca poden entrar.

Fins ara,

Mònica