Recalculating grades

Recalculating grades

per EVA GARRIGA SERRA -
Nombre de respostes: 8

Bon dia, quan intento accedir a l'apartat de qualificacions d'un dels meus cursos surt el cartell 

Recalculating grades

Però en clicar el botó de continua torna a fer el mateix. Potser és alguna fórmula que no està ben adaptada al canvi de moodle que s'ha fet, però no tinc accés a ella per poder-la ni canviar ni esborrar.

L'adreça del meu curs és 

http://agora.xtec.cat/instorredemalla/moodle/course/view.php?id=1362

Necessitem les qualificacions de l'alumnat per fer mitjanes amb les recuperacions de setembre i per tant és urgent.

Podeu ajudar-me?

Moltes gràcies.

Atentament,

EVA GARRIGA

En resposta a EVA GARRIGA SERRA

Re: Recalculating grades

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Eva!

Ho estem revisant per intentar donar-vos resposta el més aviat possible però, de moment, no hem donat amb l'origen del problema.

Per veure si donem amb l'origen del problema ens aniria bé que, si és possible, ens doneu més detalls sobre el llibre de qualificacions. Per exemple els punts següents (o qualsevol altra cosa que trobeu rellevant):

  • Té categories?
  • Té algun element d'avaluació?
  • Fa servir fórmules? En cas afirmatiu, de quin tipus i a quins elements (molts pocs, només totals del curs...)


Una abraçada i gràcies per avançat,

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Recalculating grades

per EVA GARRIGA SERRA -

Bona tarda, 

El curs de 1r d'ESO en el que he trobat la incidència té categories, no recordo si vaig arribar a posar algun element de qualificació i sí fa servir fórmules. Crec que vaig fer una còpia de seguretat abans de vacances, però en buscar-la en el meu ordinador no l'he trobat, seguiré provant. Aquesta còpia de seguretat no em serviria per restaura-la ja que no conté la feina feta pels alumnes durant l'estiu, però sí conté les activitats proposades per nosaltres i per tant es podria mirar com està organitzat l'apartat de qualificacions.També dir-vos que ens trobem amb el mateix problema a un altre curs d'una companya. http://agora.xtec.cat/instorredemalla/moodle/course/view.php?id=1403

Qualsevol altra dada que recordi us la faré saber.

Atentament,

EVA GARRIGA SERRA

En resposta a EVA GARRIGA SERRA

Re: Recalculating grades

per EVA GARRIGA SERRA -

He trobat la còpia de seguretat feta el 27 de juliol dels dos cursos amb problemes. No sé si provar de fer una restauració ja que crec que passarà el mateix que passa amb l'original. Ocupa massa per ser adjuntada en aquest fòrum. Suposo que vosaltres teniu accés a aquestes còpies.

Abans no he pensat en comentar que les fórmules que posem, en general són per calcular totals de categoria i controlar així exactament la nota de l'alumnat. 

Per més dades puc dir-te que aquest curs està agafat d'un curs que vaig preparar l'any passa i on sí funcionen les qualificacions. Només he canviat uns qüestionaris de les tasques d'estiu i dos o tres càlculs. L'enllaç és http://agora.xtec.cat/instorredemalla/moodle/course/view.php?id=962

Espero que et serveixi.

Atentament,

EVA GARRIGA SERRA

En resposta a EVA GARRIGA SERRA

Re: Recalculating grades

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Eva!

Gràcies per la informació! Ja hem pogut identificar l'origen de la incidència i resoldre-la al curs que ens vas comentar. Per tant, ara hauries poder accedir al llibre de qualificacions sense problemes. Quan puguis ja ens ho confirmaràs.

Es tracta d'un error de la versió 3.1 de Moodle que esperem que quedi resolt en properes versions i que es produeix quan alguna de les fórmules fa referència a algun element de qualificació que ja no existeix. Per tant, si us ho trobeu a algun altre curs ja ens avisareu per revisar-ho.

Una abraçada i molt bon començament de curs!

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Recalculating grades

per EVA GARRIGA SERRA -
Moltes gràcies, efectivament el curs de 1r d'ESO ja funciona correctament.

Tal i com et vaig comentar, una companya s'ha trobat amb el mateix problema a un curs de 3r, us adjunto l'adreça per mirar si el podeu arreglar.

http://agora.xtec.cat/instorredemalla/moodle/course/view.php?id=1403

Atetnament,

EVA GARRIGA 

En resposta a EVA GARRIGA SERRA

Re: Recalculating grades

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Eva,

ja ho hem arreglat. Hem hagut d'eliminar la fórmula que fallava per tant, hauríeu de revisar-ho i tornar-la a crear de nou.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Recalculating grades

per EVA GARRIGA SERRA -
En resposta a EVA GARRIGA SERRA

Re: Recalculating grades

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola!

En principi aquest error ha quedat reparat també al desplegament que es va fer ahir a la tarda: tot i que el missatge continua apareixent, deixa continuar però mostra els identificadors dels elements que tenen algun error a la fórmula. Per tant, tot i que ara podreu accedir sense problemes al llibre de qualificacions, seria recomanable que si aquest error us apareix intenteu localitzar l'element del qualificador que té algun error a la fórmula per reparar-ho i garantir que les puntuacions són correctes.

Una abraçada,

Sara