No hi ha botó de google

No hi ha botó de google

per Montse Pujol i Caimel -
Nombre de respostes: 5

Bon retorn als qui hàgiu marxat!

Nosaltres tampoc no tenim el botó per accedir al moodle amb Google.

http://agora.xtec.cat/ies-dperramon/moodle/

Fins aviat!

Montse

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: No hi ha botó de google

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Montse!

Sí que hi és, tot i que amb un nom i un estil que no són gaire intuïtius Trist

Botó Entra de Google

Ho estem revisant per intentar deixar-ho com abans el més aviat possible però, mentrestant, si feu servir el botó anterior hauríeu de poder validar-vos a través de Google com fins ara.

Una abraçada i disculpeu les molèsties que us pugui ocasionar aquesta incidència,

Sara

En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No hi ha botó de google

per Jorge Carlos Perales Pons -
Hola


Després de l'actualització jo tampoc tinc el botó de google, i la opció de "entra amb" que comentava la Sara tampoc m'apareix.

Hi ha alguna previsió? (ho pregunto perquè hi ha professors que m'estan dient que hi ha alumnes que no poden entrar per fer l'entrega dels deures d'estiu)


Gràcies


En resposta a Jorge Carlos Perales Pons

Re: No hi ha botó de google

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Jorge Carlos!

En el vostre cas, com no teniu actiu el bloc "Inici de sessió" trobareu aquest botó a la part inferior de la pantalla d'autenticació:

Entre amb Google


Hi estem intentant trobar una solució però, mentrestant, tothom hauria de poder accedir sense problemes a través d'aquest enllaç. Ja ens confirmareu que és així Somrient

Una abraçada i disculpeu les molèsties que us pugui ocasionar aquesta incidència,

Sara


P.D.: Per cert, en el futur, si és possible ens aniria bé que ens faciliteu l'enllaç del vostre espai Moodle per no haver-ho de buscar Complicitat Gràcies per avançat per la col·laboració i la comprensió! Somrient Complicitat


En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No hi ha botó de google

per YVONNE TUGUES BREYSSE -

Hola Sara!

He observat que heu pogut resoldre el problema del botó de Google a la pantallla d'autenticació, però en canvi segueix sense aparèixer en el bloc d'inici.


L'enllaç del Moodle de l'@inscornella: http://agora.xtec.cat/inscornella/moodle/

Moltes gràcies! Complicitat

Yvonne Tugues

@inscornella