Afegir un enllaç de pdf

Afegir un enllaç de pdf

per Yesica Peregrina Albarran -
Nombre de respostes: 5

Hola

Ben bé no sé si estic posant en el lloc adequat aquest dubte que tinc, si no és aquí mil perdons per avançat.

He d'afegir a la web els llibres de l'any vinent en un pdf, com a la imatge adjunta, els meus dubtes són: com ho faig? com puc fer per tal de que quedi el pdf insertar i no l'enllaç? què em recomaneu fer-ho en la web antiga o directament a la nova de Nodes? si és així, com ho puc fer a Nodes? hi ha algún espai especial per posar arxius pdf? La meva idea era penjar-los a Google Drive i d'allà extreure l'enllaç però llavors ja no sé com seguir o si es pot fer d'una altra manera.

Gràcies! i perdoneu, vaig molt perduda!

Fitxer adjunt Comhofaig.jpg
En resposta a Yesica Peregrina Albarran

Re: Afegir un enllaç de pdf

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Yesica,

la nostra recomanació és que ho poseu ja a la web nova, al Nodes.

Primer l'hauries de pujar el fitxer PDF, o bé al Nodes o bé a algun altre lloc com el Drive o la carpeta "public" del Dropbox. I després posar aquest codi a la pestanya "Text" de l'article o pàgina:

<iframe src="URLdelPDFwidth="800" height="700" ></iframe>

La mida la pots canviar en funció de les vostres necessitats.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir un enllaç de pdf

per ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL -

Bona tarda,

gràcies a la pregunta de la Yesica he après una altra cosa.

Seguint les teves instruccions Mònica, he penjar un document PDF que es visualitza.

http://agora.xtec.cat/ceip-montserrat-suria/general/activitats-infantils-a-la-festa-major/

Moltes gràcies,

Rosa

En resposta a ROSA M. OBRADORS PUIGDELLIVOL

Re: Afegir un enllaç de pdf

per MONICA GRAU PRIETO -

Genial!!!!!!

què bé que mireu els fils anteriors abans d'obrir-ne un de nou :D

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Afegir un enllaç de pdf

per Yesica Peregrina Albarran -
Gràcies per la resposta i m'agrada saber que ha servit per poder ajudar a una companya. Jo segueixo preguntant perquè cada vegada em surten més incògnites al meu cap.
Des de direcció hem decidit començar a moure'ns amb la nova però clar haurem de fer el traspàs quan estigui mínimament llesta i volem començar per aquest apartat dels pdf's i els llibres. Atenció dubte:
Per poder fer una pestanya amb els enllaços hauré de fer un giny a l'esquerra? com es fa? hi ha una altra opció? Es pot fer una altra pestanya a un altre lloc per a poder penjar-los?
Gràcies!