No veig el qualificador sencer

No veig el qualificador sencer

per Montse Pujol i Caimel -
Nombre de respostes: 4

Em trobo que no puc visualitzar, com a alumne, el qualificador sencer, queda com tallat. Adjunto captura de pantalla:


Jo, com a professora, sí que el puc visualitzar, però els alumnes, no. No sé si he de tocar alguna cosa. http://agora.xtec.cat/ies-dperramon/moodle/grade/report/user/index.php?id=462

El curs és el 503 Llengua catalana i Literatura

Gràcies,

Montse

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: No veig el qualificador sencer

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

hem fet un "inicia sessió com a" un alumne a l'atzar i sí que el veiem correctament. Ens podries dir amb quin usuari ho has provat? pots tornar a provar-ho per si s'ha tractat d'un fet puntual?


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No veig el qualificador sencer

per Montse Pujol i Caimel -

Hola, Mònica,

Acabo de fer inici de sessió com a Jana Corominas i t'adjunto el que he vist:

I, per postres, hi ha un munt d'activitats que no es veuen. He revisat els paràmetres de l'activitat al qualificador i al curs i no hi sé veure què hi falta o què hi sobra.




Necessito urgentment que es pugui veure tot.

Gràcies,

Montse

En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: No veig el qualificador sencer

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

hem tornat a accedir com l'alumna que dius i crec que es veu correcte, ens pots confirmar que encara no has trobat solució? i, en aquest cas, ens pots dir algun exemple d'una tasca que l'alumna no veu i que sí que hauria de veure?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No veig el qualificador sencer

per Montse Pujol i Caimel -

Ai, ai, ai, Mònica, me'n vaig descuidar!!

Vaig fer mil vegades el canvi Mostra/Oculta a l'activitat i no hi havia maneres. Al final, vaig fer un Mostra/Oculta al tema i aleshores, miraculosament, apreixien. I com que necessitava treure notes immediatament, me'n vaig descuidar.

És curiós, no?

Em sap greu no haver avisat!

Montse