nova administradora

nova administradora

per Carme Huguet Portella -
Nombre de respostes: 4

Bona tarda,

abans que el moodle deixés de funcionar durant uns dies vaig intentar donar d'alta una nova administradora al Moodle de l'Institut Pere Vives. Ara quan entra al Moodle no te encara rol d'administradora. Podem fer alguna cosa?

En resposta a Carme Huguet Portella

Re: nova administradora

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

crec que el que heu fet és afegir un usuari "mtudela6" com a gestor del Portal d'Àgora (http://agora.xtec.cat/portal) on es demanen les ampliacions d'espai, activacions de servei...

Aquest usuari no afecta al Moodle. Si voleu donar permisos de gestor a l'usuari (administrador només pot haver un al moodle, l'usuari "admin") podeu fer-ho des d'aquest enllaç: http://agora.xtec.cat/ies-pere-vives/moodle/admin/roles/assign.php?contextid=1

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: nova administradora

per Carme Huguet Portella -

Bon dia,

i en un centre gran (d'uns 870 alumnes) i en el qual gran part del professorat ha decidit tenir com a suport cursos Moodle en contes de llibre, no hi podria haver una altra administradora?

fins ara,

Carme

En resposta a Carme Huguet Portella

Re: nova administradora

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

el que podeu fer és donar d'alta "gestors" (managers). Els gestors tenen gairebé els mateixos permisos que l'administrador, sense poder accedir a configuracions concretes que sí que es reserven a l'administrador. Aquest rol el van introduir al Moodle2 precisament per a aquesta necessitat. Per fer-ho cal anar a Administració del lloc | Usuaris | Permisos | Assigna rols globals | Gestor | Afegir usuaris

Si tens algun dubte de com fer-ho ens ho dius i t'ho expliquem amb més detall.

Fins ara,

Mònica