Diferents grups dins d'uns mateix curs

Diferents grups dins d'uns mateix curs

per Alejandro Hernández -
Nombre de respostes: 4
Hola
Dins dels nostres cursos podem consultar els alumnes inscrits clicant l'opció "Participants", però no ens apareixen quan cliquem l'opció "Grups".
Així doncs no podem crear subgrups dins d'un curs.
He mirat a "paràmetres" tocant les opcions de grups però segueixen sense apareixer els alumnes.
Es pot arreglar d'alguna forma?
http://agora.xtec.cat/ies-cal-lipolis/moodle
Gràcies
En resposta a Alejandro Hernández

Re: Diferents grups dins d'uns mateix curs

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo Alejandro!

Hem estat fent proves i sembla que tot funciona correctament. Ens pots enviar una captura de pantalla i indicar-nos a quin curs tens el problema?

Bezos, abrasos i fins aviat!

Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Diferents grups dins d'uns mateix curs

per Alejandro Hernández -
Hola Sara
Ja està solventat, ha estat un error de procediment.

Degut a que la versió 1.9.5 te diferències de procediment respecte a versions anteriors, on puc consultar o descarregar un manual d'usuari i d'administrador actualitzats?

Gràcies
En resposta a Alejandro Hernández

Re: Diferents grups dins d'uns mateix curs

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holooo!

M'alegro que hagis pogut solucionar el problema!

Sobre el manual l'única font que conec són els materials del curs telemàtic de Moodle que, si no vaig entendre malament, s'estaven actualitzant a la versió 1.9.5.
A veure si tenim sort i algun dels nostres moodlelaires coneix algun llibre i/o manual interessant!

Bezos, abrasos i sort!

En resposta a Alejandro Hernández

Re: Diferents grups dins d'uns mateix curs

per FRANCISCO PEREZ GARCIA -
Jo ho vaig fer ahir.
En el meu cas vaig clicar sobre "Cursos" i Editar i vaig clicar al botó d'edició del curs d'interès per tal de "editar els paràmetres del curs" i en l'opcio Grups vaig posar l'opció "Grups separats" i en Imposa posar Si.