No puc penjar un album de picassa com a carrusel

No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Nombre de respostes: 16

Bones doncs això, que ara no puc pujar un album penjat al picasa com a carrusel i crec que he seguit totes les indicacions que hi ha. El carrusel l'he posat amb el nom de BdA i l'article on hauria d'anar porta per nom "El Brugulat es bolca amb el Banc dels Aliments" és l'entrada més recent tot i que l'he posat com a esborrany per a que no aparegui en portada.

La nostra web és insbrugulat.cat

Moltes gràcies per la vostra ajuda

En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaures,

pel que veiem està tot ben configurat, hem fet alguna prova i hem vist que si l'article es deixa com esborrany després falla el carrusel. Mirarem de fer més proves per veure on està el problema i mirar de solucionar-ho.

De moment, el que pots fer és crear un article nou i publicar-ho directament, sense passar a esborrany a veure si així et funciona.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Hola Mònica!

Ja havia intentat crear l'article directament i no va funcionar, ni crear un de nou, no crec que el problema vingui d'aquí. Si poso qualsevol altre carrusel que ja tinc em funciona, el problema és aquest àlbum en concret que no ho reconeix pel que sembla (ho he fet com sempre i està públic al picassa). De moment segueixo tenint aquesta notícia en concret en esborrany a veure si m'ho pots solucionar que això és una mica raro!

Moltes gràcies per la teva ajuda!!!

En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaures,

hem estat fent alguna prova més i sembla que el problema pot venir de fer el canvi de pestanya de "visual" a "text". Prova a crear de nou l'article (un cop ha fallat no hem aconseguit fer-lo tornar a funcionar) sense fer aquest canvi, nosaltres ho hem provat (amb el teu mateix RSS de Picasa) i ens ha funcionat.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Hola de nou Mònica!

He tornat a editar l'article i em passa el mateix que abans. No se si és que no ho estic fent bé o no t'he entès.

Gràcies 


En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaures,

has creat l'article de nou o has editat l'esborrany? el que hauries de fer és eliminar l'article i fer-ne un de nou, no copiïs i enganxis perquè és possible que així arrosseguis l'error.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Hola de nou

Primer ho he fet copia i enganxa i no ha funcionat...després he creat un article nou, borrant fins i tot l'anterior i he insertat el carrusel corresponent (després de penjar de nou les fotos al picassa per si de cas) i tampoc ha funcionat!!!! he fet una prova amb un article que he anomnemat "aaa" del 12 de desembre, posant abans de tot el carrusel en qüestió i actualitzant-lo i ja no es veu. Jo crec que el problema ve del pas del picassa al carrussel d'aquest àlbum en concret perque al resta d'àlbums si van tots!

Gràcies de nou!





En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaures,

ara mateix el darrer article "aaa" sí que mostra el carrusel:


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Si que funciona amb un altre carrusel que no sigui el "problemàtic" el BdA2!!...

L'he tornat a canviar per aquest problemàtic i no es veu!!!!!

Fitxer adjunt pantalla brugulat.jpg
En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaures,

pel que veig l'URL del carrusel ha canviat respecte a la d'ahir, amb la que vaig fer proves i funcionava era una altra. Ens podries enviar una captura de pantalla del picasa? de la part de compartició del bloc de la dreta? a veure si mirant allà veiem on pot estar el problema.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Amb això tens prou o necessites alguna cosa més concreta?


Gràcies!!!

Fitxer adjunt pantalla brugulat2.jpg
En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaures,

hem canviat els paràmetres per defecte dels carrusels i hem creat un carrusel nou "BdA2_nou" i ara sembla que funciona correctament. Pots mirar-ho en aquest enllaç: http://agora.xtec.cat/ies-brugulat/general/bda2nou/

En principi sembla que el problema està solucionat.

Fins ara,

Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
oeoeoeoeoeoeooeoeoeoeoe


Ara si que es veu!!! Una única cosa...amb aquesta nova configuració dels carrusels, les fotos que són verticals queden tallades...què puc fer per solucionar-ho i que es vegin com abans?

Gràcies Mònica!!!

En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaures,

prova a editar el carrusel que vam crear ahir (no la configuració general) i posar-hi els paràmetres següents:


Fent això a nosaltres ens ha funcionat correctament en un entorn de proves amb el mateix carrusel que tens tu al teu nodes.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Hola Mònica! En primer lloc gràcies per la teva paciència...ja sé que sóc un pesat.. Somrient però és que com t'he dit les imatges que són verticals al picassa em continuen surtint horitzontals, i per tant tallades al carrusel de la notícia. Això em pasa en tots els carrusels que tinc posats a la resta d'articles també. La configuració tant del carrusel concret com els paràmetres de tots els carrusels en general estan posats tal i com m'indiques tu, de fet ja estaven així de sempre i jo no veig cap canvi!!!
En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: No puc penjar un album de picassa com a carrusel

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaures,

no pateixis, per això estem!

Aquest problema amb les imatges verticals segurament es donarà sempre, pots intentar anar ajustant les mides dels carrusels però el més recomanable és que les imatges ja tinguin les mateixes proporcions quan les pugeu al Picasa.

Fins ara,

Mònica