Dubtes

Dubtes

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -
Nombre de respostes: 5

Bon dia, tinc un parell de dubtes a veure si em  podeu ajudar una mica. La web del centre és insbrugulat.cat

1 - Si mireu a la web, he fet  la portada un carrusel que enllaça amb les notícies més recents publicades, a sota just m'apareix els logos del facebook, twitter, washup i gmail. El meu dubte és...com puc eliminar i que no apareguin aquests logos?


2 - Sabeu dir-me com puc posar un fons transparent ens els articles?, si mireu la web..veureu que els primers 3 articles ja he modificat el quadrat on escriu acord amb el fons de la portada, però després conforme vaig publicant més articles i baixen, clar, canvia el fons i per tant m'agradaria saber com posar el fons en transparent, de tal forma que el quadrat del text i el fons sigui el mateix per tal de donar-li més profunditat....no se si m'explico...

Moltes gràcies!!!

En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Dubtes

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Jaures,

1 - Si mireu a la web, he fet  la portada un carrusel que enllaça amb les notícies més recents publicades, a sota just m'apareix els logos del facebook, twitter, washup i gmail. El meu dubte és...com puc eliminar i que no apareguin aquests logos?

Aquesta és una extensió nova i està configurada per aparèixer a les pàgines del nodes i als articles, com que aquest carrusel és en realitat una pàgina apareixen les icones, si edites la pàgina, a sota la caixa de text, podràs desmarcar l'opció "Mostra els botons de compartició". Si no ho trobes ens  ho dius i ho fem nosaltres.

2 - Sabeu dir-me com puc posar un fons transparent ens els articles?, si mireu la web..veureu que els primers 3 articles ja he modificat el quadrat on escriu acord amb el fons de la portada, però després conforme vaig publicant més articles i baixen, clar, canvia el fons i per tant m'agradaria saber com posar el fons en transparent, de tal forma que el quadrat del text i el fons sigui el mateix per tal de donar-li més profunditat....no se si m'explico...

Per posar fons transparent a les taules ho hauràs de fer des de la pestanya "Text" (editant l'HTML). Hauries d'eliminar els background de les cel·les i posar el següent dins de l'etiqeuta <table>:

<table style="background-color: transparent">

A banda, també hauries d'afegir el següent dins de les etiquetes <td> perquè la vora tampoc es vegi:

<td style="border-color: transparent;">

Fent-ho així haurien de quedar les taules transparents. Perquè ho puguis veure, hem arreglat el 4t article posant aquests estils.

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Dubtes

per JAURES SANCHIS VILAPLANA -

Moltes gràcies Mònica, ets una crack!

I ja que estic aprofito per preguntar-te si és possible reduir els quadrats on queda enquadrat el text dels articles, hi ha molta distància entre un i altre per l'espai que sobra sobretot a sota del text.

Gràcies de nou!

En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Dubtes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jaures,

per a això ja no tinc cap solució, aquestes distàncies formen part del tema de Nodes. Prenc nota del comentari per veure si es pot fer alguna cosa.

Fins ara,

Mònica

En resposta a JAURES SANCHIS VILAPLANA

Re: Dubtes

per XAVIER MELER GUTIERREZ -
Hola Jaures, 


 Pots adjuntar alguna captura de pantalla per veure quins espais et semblen excessius?