calendari google

calendari google

per ANDRES PONS PRAT -
Nombre de respostes: 19

Hola

Estic intentant insertar un calendari de prova al Nodes de l'escola i no hi ha manera

Crec que he d'insertar el ID del calendar, però el format que em surt no s'assembla al que m'hauria de sortir segons l'ajuda de Nodes:


L'ID es: 

xml.gif ical.gif html.gif   (ID de calendari: profeandreu@gmail.com)


El calendar l'he fet public, també he intentat insertar el html  però res de res.


Sal,utacions

En resposta a ANDRES PONS PRAT

Re: calendari google

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Andreu,

Fent clic a HTML aquest calendari sembla buit, és correcte? seria recomanable que tinguéssiu algun event per tal de confirmar si funciona o no.

Ens pots passar també l'enllaç al vostre Nodes per mirar on pot estar el problema?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: calendari google

per ANDRES PONS PRAT -
Bona tarda,

Nio he aconseguit però he fet un pas endavant, ara he vist com vincular el calendar a la barra esquerra de la pagina d'inici. Però encara no he aconseguit veure´l.

Ara he enganxat al html <iframe src="https://www.google.com/calendar/embed?src=profeandreu%40gmail.com&ctz=Europe/Madrid" style="border: 0" width="800" height="600" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>  a la part de text. Vaig una mica perdut!!
http://agora.xtec.cat/ceipelspins-castelldefels/
Salutacions i moltes gràcies

Pd: tenen pensat fer algun curs telematic o mooc de com portar un espai nodes?
En resposta a ANDRES PONS PRAT

Re: calendari google

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Andreu,
al calendari del vostre Nodes heu de posar l'ID que surt a la captura que ens vau enviar "profeandreu@gmail.com", realment no s'assembla al que surt habitualment però no és el primer cas que ho veiem.

Un cop fet això, ja podreu posar el calendari a una pàgina o a un giny.

Per posar-lo a una pàgina heu de copiar el codi que es genera automàticament, en el cas del calendari "prova 1" que heu creat seria [gcal id="180"] i enganxar-lo a la pestanya Text de l'editor de la pàgina.

Pel que hem vist ja heu afegit aquest calendari al giny de la portada, si corregiu la part de l'ID que comentàvem al principi s'haurien de mostrar esdeveniments (sempre i quan el calendari en tingui).

Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: calendari google

per ANDRES PONS PRAT -

Hola Mònica,


He canviat l'ID per la de profeandreu, he posat al  text    [gcal id="180"]

El calendari té esdevaniments, però res de res Trist


Moltes gràcies



En resposta a ANDRES PONS PRAT

Re: calendari google

per MARTA LAINEZ GRACIA -

A mi em va passar el mateix. Finalment ho vaig sol·lucionar creant un nou calendari de google i migrant tots els esdeveniments. En el nou calendari la id era com les que es donen a l'exemple.

En resposta a ANDRES PONS PRAT

Re: calendari google

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Andreu,

ens pots dir una data concreta que tingui esdeveniments? Quan mirem el calendari (https://www.google.com/calendar/embed?src=profeandreu%40gmail.com) no veiem que hi hagi cap esdeveniment. Estàs segur que el calendari és públic? Pots confirmar que ho tens com es mostra en aquesta imatge?


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: calendari google

per ANDRES PONS PRAT -

Hola,


t'envio el meu nodes: http://agora.xtec.cat/ceipelspins-castelldefels/


no està buit, t'envio una captura de pantalla del calendari.


Merci de 9

Salutacions


Fitxer adjunt Captura de pantalla 2015-10-05 23.50.01.png
En resposta a ANDRES PONS PRAT

Re: calendari google

per ANDRES PONS PRAT -
Hola Mònica,


T'adjunto també la configuració del calendar.


Moltes gràcies



Fitxer adjunt Captura de pantalla 2015-10-05 23.55.38.png
En resposta a ANDRES PONS PRAT

Re: calendari google

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Andreu,

a part del que confimrar el que diu en Pau, ens pots enviar també la captura de l'apartat "Comparteix aquest calendari"? el punt més important perquè funcioni és que el calendari sigui públic.


Fins ara,

Mònica

En resposta a ANDRES PONS PRAT

Re: calendari google

per ANDRES PONS PRAT -

Hola a tots dos,


el calendari és un que jo faig servir, no l'he creat per la web. Laidea era aprendre com va la inserció de calendaris per després poder-ho fer amb i els de  de cicle.





Fitxer adjunt Captura de pantalla 2015-10-06 11.53.25.png
En resposta a ANDRES PONS PRAT

Re: calendari google

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Andreu,
hem tornat a revisar-ho tot i és correcte, també hem fet diferents proves amb calendaris personals tant de la XTEC com del Gmail i ens ha funcionat correctament. L'única cosa que pot ser és que no hagis desat els canvis en fer públic el calendari.

Per comprovar que el calendari és públic pots accedir a aquest enllaç: https://www.google.com/calendar/embed?src=profeandreu%40gmail.com&ctz=Europe/Madrid i aquí t'apareixen els esdeveniments creats al Nodes també t'han d'aparèixer.

Fins ara,
Mònica



En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: calendari google

per ANDRES PONS PRAT -
Hola,


He entrat al calendari i he desat els canvis per fer public el calendari, però res de res.

En resposta a ANDRES PONS PRAT

Re: calendari google

per ANDRES PONS PRAT -

Hola,


Perdoneu, avui estic una mica plasta però no paro de fer proves.


He aconseguit insertar el calendari d'una altre compte de gmail  (l'he guardat com prova 2  (232).  Aquest sí he aconseguit que es vegi, però quan et poses sobre un esdevaniment el que es veu és tot el calendari i m'agradaria que només es veies els esdevaniment (tipo llistaç).


Disculpeu-me.

Moltes gracies

A10

En resposta a ANDRES PONS PRAT

Re: calendari google

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Andreu,

ja us ho hem arreglat, el problema és que havíeu posat a la caixa de text l'iframe del calendari i el que ha d'haver és el següent (surt per defecte en crear un calendari):

<div class="gce-list-event gce-tooltip-event">[event-title]</div>
[if-not-all-day]
[if-single-day]<div><span>Quan:</span> [start-time]-[end-time]</div>[/if-single-day]
[/if-not-all-day]
[if-multi-day]<div>Del [start-date] fins al [end-date]</div>[/if-multi-day]
[if-location]<div><span>Ubicació:</span> [location]</div>[/if-location]
[if-description]<div><span>Descripció:</span> [description]</div>[/if-description]
<div>[link newwindow="true"]Més detalls...[/link]</div>

En aquest codi el que es diu és que es mostrin els esdeveniments en forma de llista en posicionar-se a sobre d'una data del calendari. És pot modificar en cas de saber com fer-ho però no és recomanable.

L'únic camp que heu d'omplir és el que hi ha més avall, l'ID del calendari, la resta de valors els podeu deixar per defecte.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: calendari google

per ANDRES PONS PRAT -

Ok, Merci!

Segur que ens veiem pel foro en breu ;)

Salutacions

En resposta a ANDRES PONS PRAT

Re: calendari google

per ANDRES PONS PRAT -

Hola bona nit,


He aconseguit insertar dos calendaris, un d'infantil i un altre de primaria. Aquesta vegada no he tocat res més que la ID i em surt tot bé... però, sempre un però!!

Ara quan veig els esdevaniments em surt un missatge que diu així: 


Esdeveniments del 16 d'octubre de 2015
Quan: 7:00-8:00
Més detalls...


Voldria que quan passes el ratolí per la data sortis un llistat dels esdevaniments del dia en lloc d'aquest missatge.


Moltes gràcies

Bona Nit

http://agora.xtec.cat/ceipelspins-castelldefels/


En resposta a ANDRES PONS PRAT

Re: calendari google

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Andreu,

el calendari no et mostra els esdeveniments complerts perquè tens marcada l'opció "Comparteix només la meva informació de "lliure/ocupat" (amaga els detalls".


Si desmarques aquesta opció t'haurien de sortir els esdeveniments sencers.

Fins ara,
Mònica