Error esborrant cursos

Error esborrant cursos

per ELISABET ALSINA PAGES -
Nombre de respostes: 12

Hola,


tenim la quota de disc molt plena i volia fer neteja de cursos. El cas és que n'he intentat esborrar diversos i sempre em surt el missatge de la imatge que adjunto.


Podeu ajudar-me, gràcies


Bet Alsina


Fitxer adjunt Captura.PNG
En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Error esborrant cursos

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Bet,

si ens passeu l'enllaç als cursos que no podeu eliminar us ho podem fer nosaltres. Sobretot assegureu-vos que la llista és correcta perquè un cop esborrats ja no es podrien recuperar.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error esborrant cursos

per ELISABET ALSINA PAGES -

Hola Mònica,


de fet estem posant ordre i el claustre m'està omplint un llistat amb els cursos que es volen mantenir, així podré procedir a esborrar tots aquells que ocupen espai, estem a més del 80% de la quota del disc. Fins divendres no tindré la llista completa.

Per altra banda hi ha professors que em diuen que no poden modificar cursos ni crear còpies de seguretat. Això és degut a la falta d'espai?


Gràcies


En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Error esborrant cursos

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Bet,

si esteu al 80% d'ocupació no hauríeu de tenir cap problema. En cas que un professor no pugui editar cursos ni fer còpies passa'ns l'enllaç del curs i ens ho mirem.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error esborrant cursos

per ELISABET ALSINA PAGES -
Hola de nou,


tinc incidències per esborrar, per reiniciar i per fer còpies de seguretat. 

Per exemple amb el curs "ciències per al món contemporani CMC1B" em dona aquest error reiniciant i fent la còpia de seguretat. Un cop feta la còpia el voldrem esborrar, però ara mateix suposo que també em donaria error ja que no n'he pogut esborrar cap.

http://agora.xtec.cat/iesvilatzara/moodle

Gràcies

En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Error esborrant cursos

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Bet,

hem trobat dos cursos sobre món contemporani però cap dels dos té el mateix títol que el que ens dius. Ens hauries de facilitar l'URL directa al curs per tal de no cometre cap error.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error esborrant cursos

per ELISABET ALSINA PAGES -
En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Error esborrant cursos

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Bet,

el problema és que heu excedit la quota, quan intentes fer-la en algun dels cursos que dius, surt aquest missatge:

ATENCIÓ: Aquest Moodle ha excedit la quota de disc assignada.
No es podrà pujar cap fitxer ni generar cap còpia de seguretat fins que no s'alliberi espai i/o es demani una ampliació de la quota.

També pots consultar-ho a l'informe d'ocupació (http://agora.xtec.cat/iesvilatzara/moodle/report/coursequotas/index.php) on teniu 11002 MB dels 10000 MB.

El que hauríeu de fer és sol·licitar una ampliació de quota a través del Portal d'Àgora (http://agora.xtec.cat/portal) i un cop ampliada ja podreu fer les còpies de seguretat, restaurar cursos...

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error esborrant cursos

per ELISABET ALSINA PAGES -
Hola Mònica,


Ok, pel que fa ala creació de nous cursos i còpies de seguretat. Però en l'anterior missatge els enllaços eren de cursos que vull esborrar i no puc. I en tinc més. Te 'ls he d'anar passant tots?


Gràcies,

Bet Alsina


En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Error esborrant cursos

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Bet,
sí quan tinguis clar quins cursos s'han d'esborrar ens passes la llista i ho fem, però sobretot assegura't bé que no hi ha marxa enrere.

Ja hem fet l'ampliació d'espai, recordeu que, un cop hàgiu fet i descarregat les còpies de seguretat, le heu d'esborrar del servidor.

Fins ara,
Mònica