Inserir calendari

Inserir calendari

par jose antonio monzo martinez,
Nombre de réponses : 5

Hola bona nit, el meu problema és que la ID del calendari google que vull inserir no se sembla en res a les que surten a tots els exemples i tutorials que he trobat. I per tant quan inserto aquest ID no funciona correctament. L'adreça és http://agora.xtec.cat/ceip-molidevent/ i la ID que em dona el google calendar és la mateixa que l'adreça de correu (agora.xtec.cat.molidevent@gmail.com).

 

Em podeu ajudar? Gràcies.

En réponse à jose antonio monzo martinez

Re: Inserir calendari

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Jose Antonio,

segurament el problema és que el calendari no és públic. Hauries d'anar a Comparteix aquest calendari i marcar l'opció Fes públic aquest calendari i després tornar a copiar l'ID que ja tindrà un format més semblant als exemples.

 

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Inserir calendari

par jose antonio monzo martinez,

Gràcies Mònica per la teva resposta, però no es així,ja ho tenia com a públic.

En réponse à jose antonio monzo martinez

Re: Inserir calendari

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola,

hem fet la prova d'inserir el calendari a un article mitjançant aquest codi: [gcal id="333"] i ha funcionat correctament.

També hem provat d'afegir aquest calendari posant 333 al giny de calendari que teniu i no hens ha donat l'error.

Ens podeu passar una captura de pantalla de la configuració que feu i de l'error quan el voleu visualitzar?

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Inserir calendari

par Joan Abad Martinez,

Nosaltres (Escola Ventós i Mir de Badalona) tenim el mateix problema. Tenim un Calendar de sortides allotjat a un compte de Gmail no XTEC, i la ID que apareix del calendari es ventosmir1926@gmail.com, el nom del compte, però el giny no l'accepta.

En réponse à Joan Abad Martinez

Re: Inserir calendari

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Joan,

com en el cas anterior el vostre calendari també ens ha funcionat correctament. Ens podeu enviar una captura de pantalla de la configuració del giny i de l'error que us apareix?

Fins ara,

Mònica